obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update TG789vn ervaringen
MartijnHD

Quote

Geplaatst op 01-12-2010 18:32

Helpdesk instellen Avatar!

Nieuweling


Berichten: 1
Datum van aanmelding: 01.12.10

Hallo Allemaal,

Sinds gisteren hebben wij hier de nieuwe tg789vn modem
Maar het lukt niet om op de ps3 nat2 te krijgen. heb al vanalles gelezen over een aankomende update en heb me hier dus aangemeld om te vragen hoe en wanneer het kan komen? Zelf heb ik al verschillende dingen geprobeerd zoals portforwarding en hardreset en reset maar krijg geen update binnen. al vanaf het moment van aansluiten niet. kan dit kloppen?

Mijn volgende vraag is, als ik een router aan het modem sluit en dan daarop de ps3 zou ik dan wel nat2 kunnen krijgen of werkt dat ook niet? heb het op het ps3 forum al gevraagd maar kreeg daar geen antwoord. hopenlijk zijn er hier mensen die me verder kunnen helpen?

Met Vriendelijke Groetjes.
Dopernl


U had beter een andere router aan kunnen schaffen.

Er wordt dit kwartaal nog een update verzonden naar alle tg789vn modems in Nederland, om het probleem met NAT3 te verhelpen. Tot die tijd zult u maar moeten wachten. In de tussentijd zou er nog een kleine update kunnen komen, maar dan zult u de router even moeten resetten.
 
PeterVD
Dus dat. De uitrol van de nieuwe update zal vast niet meer lang op zich laten wachten. Naar wat ik weet waren er problemen met de test. Maar ze verwachten op vrij korte termijn de nieuwe firmware te kunnen uitrollen waarmee je gewoon nat2 krijgt.
 
potter5777
ok heel fijn dit
ik heb die update 3 weken geleden ontvangen, 2 weken kunnen genieten van een OPEN NAT, en nu staat ie weer INSTANT OP STRICT!!!!
UPnP staat gewoon aan en ik heb de Xbox LIVE poortenconfiguratie aan mn xbox360 toegewezen!
OPLOSSING GEWENST WANT IK BEGIN HIER NU ECHT GOED ZIEK VAN TE WORDEN!!!!
 
cardwizard
http://www.beste-internet-provider.nl/
Wink
 
Sarge
@ Potter5777

Nou ja toch goed zo'n pilot. Weten we in ieder geval dat het nog niet werkt Wink
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
potter5777

Quote

Sarge schreef:
@ Potter5777

Nou ja toch goed zo'n pilot. Weten we in ieder geval dat het nog niet werkt Wink


ja maar nu duurt et waarschijnlijk nog langer voordat alles goed werkt maarja




offtopic:

Quote

Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de xbox mag...

echt een hele goeieGrin Grin
 
GeenKPNmeer
spijt spijt als haren op mijn hoofd dat ik weg ben gegaan van Ziggo

ik heb de experiabox(glasvezel) nu een week of 5
eerst komen ze hem aansluiten met een defecte adaptor kijk meneer hij doet het nu moet alleen nog uw eigen computers er op aansluiten (nee mo**n je hebt een telefoonkaartje in je lapie zitten goed daar kwam ik dus te laat achter) niet getreurd ik als electroman zelf maar een goede adaptor gepakt
telefoon heb ik ongeveer een 2 weken gehad daarna ingesprek
internet is zo traag dat de router terug komt met de melding dat de site van google.nl niet bestaat
i-tv werkt niet soms slaat ie dicht of krijg ik iets zoals het windows bsod en soms doet ie gewoon helemaal niets
ps3 wel leest wat andere hier boven schrijven
qnas-server wil wat poorten open hebben lukt niet !!
vandaag voor de 5e keer kpn gebeld de servicedesk man vertelde me dat mijn problemen over zouden zijn er was een nieuwe update
eerst probeerde wat instelling te veranderen daarna wou hij zelf het modem restarten dat lukte niet dus heb ik zelf maar het knopje ingedrukt tot de power rood werd net als alle kansloze keren daarvoor
telefoon heb ik nu weer das dan weer wel gelukt alleen de software staat op 8.3.H.4

dus srry dat ik zo afgeef maar ik las wat zielverwanten

ik probeer nu nog van de kpn af te komen heb er zelf een hard hoofd in omdat ze dan 80% van hun nieuwe klanten verliezen maar ik heb in mijn agenda gezet dat ik de kpn opmoet zeggen in oktober 2011

Shock
 
Rohesi

Quote

GeenKPNmeer schreef:
spijt spijt als haren op mijn hoofd dat ik weg ben gegaan van Ziggo

ik heb de experiabox(glasvezel) nu een week of 5

<------------------------->

dus srry dat ik zo afgeef maar ik las wat zielverwanten

ik probeer nu nog van de kpn af te komen heb er zelf een hard hoofd in omdat ze dan 80% van hun nieuwe klanten verliezen maar ik heb in mijn agenda gezet dat ik de kpn opmoet zeggen in oktober 2011

Shock


Ik heb oprecht medelijden met jou en je zielverwanten.
Ik heb nu 2,5 jaar IPB, iTV en Internet via KPN. Op een enkele uitzondering daar gelaten, heb ik er nog altijd veel plezier van, zeer weinig storingen gehad en altijd correct door de helpdesk geholpen. Zo was eens m'n TV tuner halfgaar, zo ook m'n experiabox (eigenlijk wilde ik gewoon de steeds de nieuwste apparatuur hebben Grin ). M'n afstandbediening al een keer vervangen en een signaalprobleem (zat een draadje los in de meterkast, haha). Allemaal goed en snel opgelost door de KPN.

Eerlijk is eerlijk, toen ik ooit de Experiabox 780WL had, kon ik ineens niet meer Online Pessen. Die Experiabox was onwijs dichtgetimmerd (zie IPB forum). Ik heb toen heel wat afgeklaagd, tot het emotionele aan toe, zelfs gedreigd met Vara Kassa en Tros Radar, haha. Ik heb toen een tegemoetkoming van 150 euro geaccepteerd. 2 weken later werkte het ineens Pfft.
Tot ik in juni 2010 de Experiabox 789VN kreeg, toen kon ik zeer beperkt online gamen, maar begreep dat er een oplossing voor in de maak was. Het heeft (te) lang geduurd, maar na een harde reset heb ik de nieuwste firmware er 2 weken geleden op kunnen krijgen. Tot nu toe werkt echt nog alles perfect, iTV, telefoon en online games gaat gewoon goed. De nieuwste firmware 8.4.2.U staat er ook nog steeds op.

Zo kun je zien dat er erg kan verschillen....en waar het aan ligt, nobody knows, lijkt wel!.

Mijn ervaring met KPN; als je gewoon redelijk blijft, je problemen serieus aankaart, dan krijg je van KPN echt wel goede service. Dit geldt overigens alleen voor de apparatuur, storingen en service vragen. Echter, persoonlijk vind ik wel dat ze een steekje laten vallen wat betreft de huidige wensen van de klanten. Ik snap wel dat zo'n Experiabox heel goed beveiligd moet zijn en minimaal gecustomized mag worden, puur om een goede werking te garanderen, Maar aan de andere kant mag dat niet ten koste gaan van de hedendaagse behoefte van klanten die een modem moet kunnen bieden.
KPN moet een beetje af van het standaard antwoord wat ze tegen de klanten zeggen: "Wij moeten voorzien in een goede en stabiele internetverbinding en aan die plicht voldoen wij......problemen met randapparatiuur en ondersteuning van bijv. gameconsoles is niet de verantwoordelijkheid van KPN". Deze opmerking is mij destijds in het verkeerde keelgat geschoten, en ben volop in de aanval gegaan wat mij uiteindelijk die 150 euro compensatie heeft opgeleverd (waar je eigenlijk geen reet aan hebt, want het probleem was daar toen niet meer opgelost!....wel 2 weken later, haha).

Al met al dik tevreden met KPN, maar ze moeten wel wat moderner worden en luisteren naar de behoefte van de klant en daar hun apparatuur goed op instellen Angry Ook wat meer open communicatie over dit soort problemen, want anders krijg je allemaal van die losse verhalen van wijsneuzen alles schijnen te weten over testen, pilots etc. en frustatie's die misschien helemaal niet nodig zijn. Dan kan KPN echt groot worden!!!! O ja, UPC sucks echt, moest ik effe kwijt ShockPfft
 
JoepW
Nou ik heb nog steeds 8.3.H.4 en kan dus nog steeds niet met de PS3 on-line. En dat terwijl ik een echte hardcore speler ben.
Ik heb webcare gemaild en krijg dan het antwoord (verkort): is bekend, wordt aan gewerkt, onbekend wanneer opgelost.
Bel ik de klantenservice 1ste keer: Ik zal het even navragen meneer...... tuut tuut tuut. Verbinding verbroken.
Bel ik de klantenservice 2de keer: Ik zal het even navragen meneer......, Moet wel kunnen door ..... lang verhaal wat we al kennen en wat niet werkt.

Mijn geduld is wel op en zeker als ik dan hoor dat "Rohesi" gewoon een nieuwe versie heeft die goed werkt en dus wel met zijn PS3 on-line zal kunnen wordt ik ook verdrietig.

Zou een harde reset alhier helpen voor een update?
 
JoepW
"gooit dat klote ding het raam uit"
Geen optie. Net van ISDN met ADSL overgestapt naar IPB (en dat alleen maar omdat het ietsjes goedkoper is en de oude ISDN centrale nukken had) en het aanbod hier in de achterhoek is zeer beperkt met providers.
Maar oorlog gaat er komen........ kl@tez@@i
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update TG789vn ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie