obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Draadloos internet Speedtouch TG787 werkt soms niet
MBR
Zins enkele dagen heb ik dat het draadloos internet niet gevonden wordt hij blijft maar zoeken en geeft beperkte internet toegang en een geel uitroepteken en vindt dan geen internet pagina's meer.
Dan zet ik mijn acer laptop met WINDOWS 7 erop(heb win7 ook al opnieuw opgezet) weer uit en weer aan en in de meeste gevallen werkt het weer. Iemand een idee waarom opeens hij dit doet? en of wat ik hier tegen doen kan.
Gewijzigd door MBR op 09 november 2010, 21:43
 
kpntester

Quote

MBR schreef:
Zins enkele dagen heb ik dat het draadloos internet niet gevonden wordt hij blijft maar zoeken en geeft beperkte internet toegang en een geel uitroepteken en vindt dan geen internet pagina's meer.
Dan zet ik mijn acer laptop met WINDOS 7 erop(heb win7 ook al opnieuw opgezet) weer uit en weer aan en in de meeste gevallen werkt het weer. Iemand een idee waarom opeens hij dit doet? en of wat ik hier tegen doen kan.

* kabeltje geprobeerd? (geloof me of niet, maar het is nummer 1 waar je moet zoeken of het een wireless probleem of een computerprobleem is)
* andere netwerkkaart
* andere PC

Standaardlijstje om dit soort problemen te troubleshooten!
PS: Het is trouwens Windows Smile
 
MBR
Via een pc via aan gesloten netwerkkabeltje werkt het goed. De Speedtouch TG787 ook al een reset gegeven (paar keer) het gekke is dat het niet altijd voor komt maar zin's enkele dagen opeens af en toe.
Ps: voor jou een W erbij gezetGrin WindowS
 
datkanniet
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ergens het idee dat het een software probleem is en geen hardware. Omdat alle lichtjes normaal oplichten. Ik kan op mijn computer gewoon netwerken vinden en mijn eigen box ook. Hij maakt zelfs vaak verbinding. Ik kan vervolgens alleen niet internetten.
 
nijenkoe
Welk type/merk wifi heb je in je Acer, Atheros? update je driver via netwerkkabel, soms staat er ook een update in winupdate dit helpt meestal wel. Het kan ook zijn dat je buren draadloos internet hebben gekregen en toevallig op het zelfde kanaal zitten. Probeer een ander kanaal (1-13) dan moet het haast lukkenSmile
 
MBR
Heb zin's enkele dagen een nieuw modem hier de Experiabox Arcadyan tot nu toe werkt het weer goed.
 
EOv
Sinds afgelopen vrijdag werkt mijn draadloze internet ook niet meer.
Mijn instellingen heb ik indertijd afgedrukt en nu blijkt dat er een nieuwe versie van de thomson gateway is. 8.4.2.U
In deze nieuwe versie is het NIET meer mogelijk het interface type te veranderen.

In mijn situatie moest ik het type terug zetten naar b/g ipv b/g/n.

Hoe krijg ik dit weer voor elkaar?
 
SirPeter
Das een bug in de nieuwe software, wordt aan gewerkt om dat op te lossen. Misschien is het wel mogelijk om tijdelijk de modem op WEP te zetten(als dat nog wel lukt). Dat moet meestal wel werken met verbinding maken.
Gewijzigd door SirPeter op 24 november 2010, 01:32
 
KPNwebcare2
**Berichtgeving klopt niet
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 25 november 2010, 12:49
www.kpn.com/webcare
 
EOv
Mijn instellingen staan al op WEP ivm met mijn webradio. Die werkt alleen met WEP.
Vandaar dat ik met smart zit te wachten op het terugdraaien van het interface type.

Welke andere mogelijkheden heb ik om mijn laptop weer draadloos te verbinden met het modem van KPN?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos internet Speedtouch TG787 werkt soms niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Advertentie