obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van KPN. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Met 1 toestel vanaf verschillende nummers bellen
rolfwal
Ik heb twee analoge bedrijfsnummers ( A en B ) en een analoge privenummer ( C ) via een quattrovox III huiscentrale met ISDN verbinding. Mijn wens is om met 1 toestel vanaf de nummers A, B en C te kunnen bellen. Als ik kanten van bedrijf A bel dan moeten die ook het nummer van A zien. Idemdito voor B en C.
(nu heb ik 1 toestel en stop ik er telkens een ander kabeltje in. Ik vind het in deze tijd nl echt belachelijk om 3 toestellen op mijn bureau te zetten.)

Heb ik hiervoor een andere type huiscentrale (quattrovox) voor nodig?
Of kan dit dmv een ISDN telefoon? En hoe dan precies?
 
Wout
Is het wat om het nummer dan helemaal maar niet mee te zenden. Dat is namelijk wel simpel te doen.
 
rolfwal
Dit zou inderdaad een idee kunnen zijn. Echter vind ik het zelf uitermate vervelend als ik door een anoniem nummer gebeld wordt. Het zijn ook meestal callcenters die hun identiteit verbergen willen.

Technisch is het zo dood simpel. Ik zou het zo zelf kunnen bouwen als ik de spullen had. Z'n 25 jaar terug had elke plaats een elektronica winkel waar alle soorten diodes en weerstandjes te koop waren. Per lijn 1 diode die alleen inkomende stroom doorlaat. Een schakelaar die de uitgaande lijn bepaald, klaar.

Ik kan me niet voorstellen dat dit niet gewoon als kantenklaar product te koop is, aldaarniet in een centrale of telefoon ingebouwd.
 
rolfwal
Mijn eigen tekst bracht mij op en idee. Deze electronica winkels zijn nu natuurlijk gewoon online. Ik heb zojuist een schakelaar en 3 diodes besteld Wink
 
Wout
Hmm ja, dat is een prima oplossing!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Met 1 toestel vanaf verschillende nummers bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe instellen roterende IP nummers? Helpdesk : 4 21 mrt 2017
welk toestel koop ik? Algemeen : 2 16 sep 2016
KPN verhoogt prijzen pakketten en vast bellen fors KPN Nieuws : 3 22 mei 2016
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
ssh port 22 vanaf KPN mobiel internet KPN Mobiel Internet : 6 04 apr 2014
Advertentie