Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Poorten
|
|
Lucky |
Geplaatst op 13 December 2008, 14:52
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 Dec 2008 |
Hallo, Ik heb geprobeerd via de ExperiaBox poorten te vorderen, maar nadat ik dit heb gedaan, geven me verschillende programma's, die poorten detecteren of ze open of gesloten staan, nog steeds dat deze poorten dicht zijn. Om wat dingen uit te sluiten... Na dit klusje heb ik m'n router gereset, maar dit werkte niet. Ik heb de static IP van deze comp. ingevoerd voor het vorderen. Ik hoop dat jullie kunnen helpen, Bij voorbaat dank, Luc |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 13 December 2008, 17:51
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Dat kan ook kloppen, je moet namelijk wel het programma starten dat van die poort gebruik maakt.
|
|
|
Lucky |
Geplaatst op 13 December 2008, 20:19
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 Dec 2008 |
Ok, bedankt voor de reactie, ik heb nu andere poorten geprobeerd en dit blijkt waar te zijn. Niet erg slim van mij om dit over het hoofd gezien te hebben. Bedankt, Luc |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Poorten 22,80 en 443 staan open | Eigen netwerk | : 9 | 26 Jan 2016 |
Poorten sluiten ipv openen | Hardware instellingen | : 2 | 24 Nov 2015 |
Open Poorten KPN Glasvezel | Routers | : 4 | 06 Nov 2015 |
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit | Algemeen | : 3 | 21 Sep 2015 |
Openen van poorten | Routers | : 14 | 18 Aug 2015 |
Advertentie