obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding wordt verbroken bij Fifa 11 Ps3
Eline31
Ik heb interactieve TV van KPN. Echter als ik Fifa 2011 op mijn Playstation 3 speel wordt de verbinding zeer regelmatig verbroken. Is dit een bekend probleem? Wat is hier aan te doen?
 
Sarge
Eline,

Dit heeft waarschijnlijk met je NAT type te maken. Dit is een bekend probleem van de KPN Experiabox.

Zoek maar eens naar wat berichten met trefwoorden als: Playstation, NAT 3 , Nat 2 enz.

Ben er zelf ook nog mee bezig. Je kunt de poorten openzetten, maar ik ben er zelf nog niet zover mee gekomen dat ik een NAT 2 te zien krijg.

Er schijnt al heel lang een update door KPN belooft te zijn maar ja.....
 
Eline31
Bedankt voor je reactie.
Maar waar zet je die poorten dan open? In de Experia Box? Of in de Playstation?
 
Eline31
Ben er inmiddels achter dat ik dat in de router moet doen. Maar lees overal op internet dat dat niet mogelijk is. Hopelijk komt die update snel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding wordt verbroken bij Fifa 11 Ps3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Advertentie