Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
KPN dongle prive
|
|
cannabisformen |
Geplaatst op 25 November 2008, 16:24
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 25 Nov 2008 |
Goedendag, heb laatst dongle prive gehaald van kpn,ik ga hier 30 euro per maand voor betalen, maar mijn probleem is alsvolgd.Het is fucking traag,als ik bij speedtest kijk, krijg ik een resultaat van 30-60 kbs per sec, ik kan geen eens cs spelen omdat mijn ping mega hoog is?als ik bij internetverbindingen kijk staat er wel een snelheid van 7.2 mbs/ maar maakt die daar dan nie gebruik van ofz? ik heb geen beperkingen.Als iemand weet wat een normale uitkomst voor zon ding moet zijn met speedtest dan zou ik dat graag willen weten, of hoe ik hem sneller kan krijgenIk hoop dat iemand mij kan helpen, want kan niet meer van me abonenment af, kan het ook niet omwisselen in dongle 802 ofz, en ik ga dus echt geen 30 euro per maand betalen voor internet dat nog slomer is dan de allereerste inbelinternet:S mvg richard. |
|
|
cannabisformen |
Geplaatst op 30 November 2008, 16:37
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 25 Nov 2008 |
Quote cannabisformen schreef: Goedendag, heb laatst dongle prive gehaald van kpn,ik ga hier 30 euro per maand voor betalen, maar mijn probleem is alsvolgd.Het is fucking traag,als ik bij speedtest kijk, krijg ik een resultaat van 30-60 kbs per sec, ik kan geen eens cs spelen omdat mijn ping mega hoog is?als ik bij internetverbindingen kijk staat er wel een snelheid van 7.2 mbs/ maar maakt die daar dan nie gebruik van ofz? ik heb geen beperkingen.Als iemand weet wat een normale uitkomst voor zon ding moet zijn met speedtest dan zou ik dat graag willen weten, of hoe ik hem sneller kan krijgenIk hoop dat iemand mij kan helpen, want kan niet meer van me abonenment af, kan het ook niet omwisselen in dongle 802 ofz, en ik ga dus echt geen 30 euro per maand betalen voor internet dat nog slomer is dan de allereerste inbelinternet:S . Laat ok maar zitten stelletje kanker hoeren! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN dongle prive', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
welke dongle wordt er nu gelevert? | KPN Mobiel Internet | : 2 | 21 Nov 2012 |
Wel mobiel internetverbinding via Dongle, maar webpages kunnen niet worden geladen | Frequently Asked Questions | : 1 | 18 May 2011 |
DECT dongle | WiFi | : 1 | 18 Jul 2010 |
dongle icm internetplusbellen | Algemeen | : 1 | 05 Jun 2010 |
KPN Mobiel internet met dongle | Algemeen | : 8 | 09 May 2009 |
Advertentie