obey-robots.txt
23 Februari 2017, 04:17
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [463 stemmen]
36% [463 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [814 stemmen]
64% [814 stemmen]

Stemmen: 1278
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

KPN dongle prive

cannabisformen
Goedendag, heb laatst dongle prive gehaald van kpn,ik ga hier 30 euro per maand voor betalen, maar mijn probleem is alsvolgd.Het is fucking traag,als ik bij speedtest kijk, krijg ik een resultaat van 30-60 kbs per sec, ik kan geen eens cs spelen omdat mijn ping mega hoog is?als ik bij internetverbindingen kijk staat er wel een snelheid van 7.2 mbs/ maar maakt die daar dan nie gebruik van ofz? ik heb geen beperkingen.Als iemand weet wat een normale uitkomst voor zon ding moet zijn met speedtest dan zou ik dat graag willen weten, of hoe ik hem sneller kan krijgenSmileIk hoop dat iemand mij kan helpen, want kan niet meer van me abonenment af, kan het ook niet omwisselen in dongle 802 ofz, en ik ga dus echt geen 30 euro per maand betalen voor internet dat nog slomer is dan de allereerste inbelinternet:S

mvg richard.

cannabisformen
cannabisformen schreef:
Goedendag, heb laatst dongle prive gehaald van kpn,ik ga hier 30 euro per maand voor betalen, maar mijn probleem is alsvolgd.Het is fucking traag,als ik bij speedtest kijk, krijg ik een resultaat van 30-60 kbs per sec, ik kan geen eens cs spelen omdat mijn ping mega hoog is?als ik bij internetverbindingen kijk staat er wel een snelheid van 7.2 mbs/ maar maakt die daar dan nie gebruik van ofz? ik heb geen beperkingen.Als iemand weet wat een normale uitkomst voor zon ding moet zijn met speedtest dan zou ik dat graag willen weten, of hoe ik hem sneller kan krijgenSmileIk hoop dat iemand mij kan helpen, want kan niet meer van me abonenment af, kan het ook niet omwisselen in dongle 802 ofz, en ik ga dus echt geen 30 euro per maand betalen voor internet dat nog slomer is dan de allereerste inbelinternet:S

.

Laat ok maar zitten stelletje kanker hoeren!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN dongle prive', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Niet zakelijk, maar privé Algemeen 1 17 januari 2013, 17:45
welke dongle wordt er nu gelevert? KPN Mobiel Internet 2 21 november 2012, 19:47
Wel mobiel internetverbinding via Dongle, maar webpages kunnen niet worden geladen Frequently Asked Questions 1 18 mei 2011, 23:25
DECT dongle WiFi 1 18 juli 2010, 16:03
dongle icm internetplusbellen Algemeen 1 05 juni 2010, 16:10
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost02:11:12
| KaPteiN07:15:33
| pufgraan13:02:42
| VIB_Admin17:14:24
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.