obey-robots.txt
19 September 2017, 22:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

KPN Business ADSL Sucks.......

jialin
KPN Business ADSL Sucks.......

Sinds afgelopen donderdag 7 oktober ervaren wij ernstige problemen met ons KPN Business ADSL account, om ca. 15.00 uur valt de verbinding weg we bellen de business support afdeling deze checken de verbinding bla, bla, De verbinding komt ineens terug echter om ca. 16.00 uur valt de verbinding in zijn geheel weg en komt niet meer terug........wederom de support afd. gebeld en wederom het hele verhaal uit een gezet, conform de wensen van de support medewerker de modem gerestart, nogmaals 22 minuten uit laten staan etc, daarna op zijn verzoek de modem volledig gereset.

Werkt nog steeds niet.......support medewerker bevestigd dit ook, het werkt niet meneer!
Inmiddels ook uitgezocht dat in het KPN Service center een snelheid update is uitgevoerd zonder ons hierin te kennen...we geven dit aan bij de support medewerker en deze geeft aan dat hij deze zal terugzetten zoals het was, misschien dat dit helpt??

Inmiddels meer dan 45 minuten verder en nog steeds geen werkende ADSL lijn......de support medewerker geeft aan dat er een storingsmedewerker langs moet komen daar misschien de modem stuk is of iets anders? Deze zal als het goed is vrijdagmiddag of maandag komen....maar naar alle waarschijnlijkheid vrijdag in de loop van de dag.

Vrijdagmorgen om ca. 10.40 uur maar weer eens contact opgenomen met de support afdeling hoe het er mee staat en wanneer de storingsmonteur komt? De medewerker laat weten dat dit maandag zal worden......nu na veel bakkeleien (en 2e lijn support) geeft men aan dat er een monteur langs komt vrijdagmiddag tussen 14.00 - 16.00 uur en voila de monteur is ter plaatse om ca. 14.00 uur.

De hoop neemt toe dat we wederom als bedrijf onze Business ADSL zullen terug hebben, dan kunnen we eindelijk de orders ophalen en verwerken!

De monteur pakt een nieuwe modem uit en sluit deze aan.......even wachten lampjes knipperen en de monteur laat weten u heeft internet meneer ziet u lampjes DSL en Internet branden..................echter Internet lampje gaat weer uit!!! Ik zeg dit tegen de monteur en die laat een korte vloek horen, hum.....moet ik gaan bellen om een en ander te checken, na 15/20 minuten rondbellen komt de aap uit de mouw;
het blijkt dat er iemand (support medewerker misschien?) iets heeft verwijderd waardoor er geen verbinding meer is met ATM naar DSLAN deze moet handmatig opnieuw worden aangemaakt.

Dit kan deze monteur niet en dient iemand uit te voeren die dit kan (2e lijn of andere monteur?) en dat zal zeer zeker vrijdag of uiterlijk zaterdag worden gedaan, daar de mensen die dit doen ook avond/nacht en weekend werken........ ik geef nog aan dat ik er geen vertrouwen in heb en dat het wellicht toch pas maandag zou worden verholpen! Nee meneer zeer zeker niet dat werkt gewoon weer in het weekend.

Nu al met al donderdag geen verbinding, vrijdag geen verbinding, zaterdag geen verbinding, zondag geen verbinding en inderdaad u raad het al ook maandagmorgen 11 oktober nog steeds geen verbinding!!!!!!
Moedeloos om 9.00 s'morgens maar weer telefonisch contact opgenomen met de support afdeling van KPN Business ADSL......het antwoord is simpel: Meneer uw Internet verbinding werkt gewoon!! Echter niets is minderwaar ik leg nogmaals uit dat het niet werkt en dat slechts het DSL lampje brand, ach meneer het enige dat u hoeft te doen is de modem voor 2 minuten uit zetten en dan weer aan schakelen en dan werkt het gewoon.......ik vraag de medewerker even te wachten........modem uitgezet, 2 minuten gewacht en GEEN INTERNET!
Medewerker constateert ook dat het niet werkt en dat het niet in orde is en geeft aan het inmiddels gesloten supportticket wederom te zullen openen.........

Inmiddels is het maandagmiddag en nog steeds geen Internet, wederom bellen om te vragen hoe en wat en hoe nu verder resulteert in een grote mond en het simpele antwoord dat ik maar gewoon moet afwachten..........en men gooit de hoorn erop!
Dit pik ik niet en bel onmiddellijk het inmiddels overbekende telefoonnummer.........vertel het gehele verhaal en wederom krijg ik te horen dat ik gewoon moet afwachten........

Telefonisch klagen en klachtenformulieren invullen helpt niet oplossingen komen er ook niet.........support afdeling wil je niet doorverbinden naar 2e lijn medewerkers en als ze je doorverbinden dan is de verbinding weg.....

Resumé:
Sinds donderdag 07 oktober geen Internet meer inmiddels is het maandagmiddag11 oktober en nog steeds geen Internet en geen oplossing, ik kan niet inloggen om mijn orders op te halen en te verwerken......

Deze multinational die zakelijke klanten werft met eindeloze beloftes en hoe goed hun service dan wel is neemt juist een loopje met zijn zakelijke klanten, support medewerkers die grof en beledigend zijn naar hun zakelijke klanten, ga zo door KPN en verlies nog meer klanten door deze wijze van handelen.
Je moet je schamen als Nederlands bedrijf om KPN te heten (Koninklijk??)

En daarom heet dit bericht:
KPN SUCKS!

(De namen van alle betrokkenen zijn bewust eruit gelaten maar zijn wel degelijk aanwezig)
 
kpntester
Komt er ook nog is één achter.
KPN/PTT had nooit geprivatiseerd mogen worden.
Gewijzigd door kpntester op 11 oktober 2010, 14:35
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Business ADSL Sucks.......', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router 2 08 maart 2017, 23:45
Over van ADSL naar Glasvezel KPN Glasvezel diensten 6 19 januari 2015, 01:26
ADSL snelheidsverlies en afstand tot telefooncentrale KPN Handleidingen 1 07 december 2014, 01:56
windows small business server 2011 verbinding Hardware firmware 8 25 januari 2013, 16:08
adsl snelheid laag en storingen Snelheid 9 04 september 2012, 21:02
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Lutz00:42:37
| germar01:56:42
| KaPteiN02:14:58
| Truckexperience04:20:29
| eogcnlGhost12:06:13
| robverweijen13:48:50
| rtenbrug15:46:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?