obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie storing
Tirzono
Ik heb sinds woensdag storing met mijn telefonie. Wanneer ik zelf wil bellen dan hoor ik een bezettoon en wanneer ik mijn nummer bel hoor ik ook een bezettoon. Dit is nu al vanaf woensdag. Nadat ik woensdag mijn modem opnieuw heb opgestart lagen internet en televisie er ook voor even uit. Een half uur lang zag ik de "ADSL Vangsite" (terwijl ik Glasvezel heb), maar daarna deed internet en televisie het gewoon weer naar behoren.

Woensdag heb ik ook een bericht gestuurd naar de KPN klantenservice, maar ik heb hier helaas geen antwoord op gekregen. Vandaag heb ik nogmaals geprobeerd de modem en de router opnieuw op te starten, maar het mocht weer niet baten.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

P.S. Ik heb alle kabels zoals het hoort aangesloten en de telefoon is ook normaal aangesloten, het lampje "Voice" op de router is uit.
 
SirPeter
Reset uitvoeren. Paperclip 8 tot 10 seconden erin houden. minimaal 10 minuten wachten.

Ps bij een reset, reset hij ook de instellingen die handmatig zijn veranderd in de modem. Dus kan resulteren in geen verbinding met draadloos internet.
 
Tirzono
Bedankt, dit heeft geholpen!
 
Karel Stromph
SirPeter,

Hoe reset je en waar druk je paperclips in?

Ik heb de installatie door een (gratis) monteur laten uitvoeren, maar onze beide telefoonlijnen zijn sindsdien onbruikbaar (alleen bezettoon). KPN neemt niet eens de moeite om op mijn klacht te rageren. Arrogante kwasten.

Zal heel erkentelijk zijn als mij uitlegde waar ik die paperclips moet indrukken. Ik heb in het boekje gelezen dat ergens een knop op de experiabox zit, maar deze heb ik niet gevonden.

Groet, Karel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
KPN storing op IPv6 en port-forward KPN Internet Storing : 1 04 feb 2017
Advertentie