obey-robots.txt
21 September 2017, 17:58
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Foutmelding F11

ilha
Bij Marktplaats de Motorola 1960 gekocht en op de tweede televisie (eerste verdieping) aangesloten. De foutmelding F11 krijg ik niet weg.
Is aangesloten op kabel omdat de eerste televisie al in gebruik is bij het modem.
De Motorola en televisie zijn onderling verbonden met HDMI-kabel.
Wat kan hieraan fout gaan??
 
spaceone
welke verbinding gebruik je adsl/vdsl of glasvezel.
Bij adsl/vdsl is maar 1 ontvanger toegestaan sinds april dit jaar.
De ontvanger kan ook nog gekoppeld zijn aan de vorige eigenaar.
 
TokkieTokkie
ilha schreef:
Bij Marktplaats de Motorola 1960 gekocht en op de tweede televisie (eerste verdieping) aangesloten. De foutmelding F11 krijg ik niet weg.
Is aangesloten op kabel omdat de eerste televisie al in gebruik is bij het modem.
De Motorola en televisie zijn onderling verbonden met HDMI-kabel.
Wat kan hieraan fout gaan??


Aangesloten op de kabel???

ook de 2de ontvanger moet op poort 3 van het modem aangesloten worden.
 
KPNwebcare2
Op ADSL kunt u geen 2e TV ontvanger aansluiten.

Zie topic: http://kpn.gebrui...ead_id=571
www.kpn.com/webcare
 
Cyberbot
en je moet ook de helpdesk Bellen om te vragen voor de tweede hardware to teovoegen naar jouw abonement, anders werkt niet,
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutmelding F11', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Foutmelding Digitenne KPN Televisie Storing 2 25 juli 2013, 23:41
geen IPTV achter bridge => foutmelding 303 Eigen netwerk 13 24 januari 2013, 04:09
foutmelding 215-0 Helpdesk 3 29 april 2012, 16:08
Foutmelding glasvelzel 2e tv aansluiten Algemeen 6 17 juli 2011, 20:05
Mijn info / Foutmelding pincode Algemeen 9 07 mei 2010, 19:22
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:10:31
| eogcnlGhost12:34:59
| Cappo19:04:02
| petervanlaere20:26:57
| Truckexperience 1 dag
| chefke 1 dag
| pimz3001 1 dag
| Lutz 1 dag
| germar 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?