Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Mail&internet Assistant op Mini Laptop???
|
|
Nlan |
Geplaatst op 07 September 2010, 21:26
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 07 Sep 2010 |
Weet iemand hoe je de mail en internet assistant kunt installeren op een mini laptop? Ik heb namelijk een compaq mini 110.. En ik krijg het maar niet voor elkaar. Door mijn schermresolutie.. Ben er al mee bezig geweest, maar ik krijg het dus echt niet voor elkaar! Weet iemand hoe ik het wel kan installeren? Of hoe ik de beeldscherm resolutie moet veranderen? |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 07 September 2010, 22:13
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Wat gaat er precies mis dan? Krijg je een melding m.b.t. je resolutie? |
|
|
Nlan |
Geplaatst op 07 September 2010, 22:18
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 07 Sep 2010 |
ja klopt, ik krijg een melding van; onvoldoende schermresolutie voor netsupport, en dan fatale fout. Maar het lijkt me toch stug dat je zo'n programma niet op een mini laptop kunt installeren. |
|
|
EmileKPN |
Geplaatst op 08 September 2010, 12:31
|
Activiteit » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 22 Lid sinds: 13 Jan 2010 |
tis een flut programma! Ik kreeg de melding dat mijn processor van mijn (oude) laptop niet snel genoeg was. Ik ga toch zeker geen nieuwe laptop kopen om dit progsel te kunnen gebruiken? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail&internet Assistant op Mini Laptop???', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
mail adres | Planet Internet | : 1 | 02 Apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
Advertentie