obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Compensatie voor fout KPN gevraagd
wboerhout
Door een fout van KPN heb ik ruim 5 weken zonder internetaansluiting gezeten. (In plaats van uitsluitend mijn ISDN-telefoonaansluiting buiten bedrijf te stellen, is de complete ADSL-aansluiting "gesloopt") Het duurde 5 weken, en tientallen telefoontjes met een onkundige helpdesk, om dit te herstellen.

In de tussentijd moesten mijn vrouw en ik ons behelpen met mobiel internet, met extra kosten tot gevolg.

Ik heb diverse klachten ingediend (schriftelijk), maar nooit een antwoord ontvangen, en mijn verzoek om een redelijke vergoeding van de gemaakte kosten wordt categorisch afgewezen. ("U hebt geen zakelijke aansluiting, dan vergoeden wij niets"). Alsof ze hun eigen Algemene Voorwaarden niet gelezen hebben.

Ik overweeg nu het hele dossier aan mijn advocaat te geven voor afhandeling, en/of de publiciteit te zoeken. Wellicht is er iemand op dit forum die een andere oplossing weet. Een simpele erkenning van hun fout zou ook al goed voelen.

Wilm
 
Codemeister
Je zou het woord 'Consumentenbond' laten vallen, verassend hoe dat soms kan werken...
 
wboerhout
Dat kan, maar dan ben ik weer zo netjes dat ik vind dat ik dan ook lid van de Cons.Bond zou moeten zijn. Misschien is dit een goede aanleiding om lid te worden... of om iets minder netjes te zijn...
 
Codemeister
Dat was ik vergeten, hoe dan ook heeft lid worden absoluut z'n voordelen (qua internet bijvoorbeeld!). Bij mij heeft het zeker een rol gespeeld in de communicatie van en naar KPN.

NB: probeer overigens zoveel mogelijk op papier te hebben, zwart op wit kom je een stuk verder...
Gewijzigd door Codemeister op 07 september 2010, 11:30
 
wboerhout
Ik heb alle klachten per brief gestuurd, en redelijke termijn van herstel geëist. KPN zelf doet niet aan brieven als reactie op mijn klacht, behalve één keer een verzoek om informatie. Alleen stond daar niet bij welke informatie ze wilden hebben... de persoon bij de "help"desk die ik vervolgens belde kon mij ook niet vertellen welke info ze wilden hebben. Enfin, dat was het zoveelse voorbeeld van miscommunicatie in deze zaak. Ik ga eens naar de website van de Cons.Bond. Kijkt KPN zelf eigenlijk ook op deze forums? Dat was mij niet helemaal duidelijk.

Wilm
Gewijzigd door wboerhout op 07 september 2010, 11:37
 
Codemeister
Ja, en wel onder de gebruikersnamen kpnwebcare1, 2, 3 en 4.
 
wboerhout
Goed, lid geworden, en een aangetekende brief met de volgende tekst is nu onderweg:


Geachte heer Middeldorp, (hoofd klantenservice, die mij om info vroeg)

U heeft niet gereageerd op mijn brief van 23 augustus jl. (bijgevoegd), waarin ik aangaf binnen twee weken uw reactie te willen horen. Ik stel vast dat u nu in gebreke bent.

Na overleg met de Consumentenbond zal ik het dossier overdragen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.


Ik hou jullie op de hoogte...
 
wboerhout
Tot heden geen antwoord van KPN via welk medium dan ook.

Dus een klacht gedeponeerd bij de Geschillencommissie. Is in behandeling genomen en ik heb verklaard me bij hun oordeel neer te leggen.

Stay tuned...
 
wboerhout
...en vandaag telefoontje van KPN. Heel verhaal, wilden de onderhandelingen weer openen. Was op 't werk, dus gezegd dat het nu bij de Geschillencommisie ligt, en dat ze daar maar hun schikkingsvoorstel moeten indienen, ik ga geen twee parallelpaden bewandelen.

De goede man (senior klachtenafhandelaar) had nog nooit van de Geschillencommissie gehoord. Heb hem geadviseerd zijn eigen Algemene Voorwaarden eens door te nemen.

Even later kreeg ik het volgende mailtje (zie bijlage)

!!!

Let wel, tot op heden heb ik nog geen enkele inhoudelijke schriftelijke reactie van KPN op welke klacht dan ook ontvangen.
Gewijzigd door wboerhout op 18 september 2010, 17:43
 
Codemeister
Ik zie geen bijlage, maar ben wel benieuwd naar wat er verstuurd is!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Compensatie voor fout KPN gevraagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
Advertentie