Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
HD opnames met Motorola 1960
|
|
DMDude |
Geplaatst op 11 August 2010, 10:05
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 08 May 2010 |
Klopt het dat opnames die je met de Motorola 1960 maakt van HD kanalen, alleen kunt bekijken wanneer je het profiel selecteerd waarmee deze opnames gemaakt zijn ? Voorbeeld: ik zit naar de tv te kijken via een vooraf geselecteerd profiel: PROF1 (waarin NED 1 HD is opgenomen). Vervolgens stel ik een opname in (NED1 HD) voor de volgende dag. Later besluit ik om te wisselen van profiel: PROF2. Een dag later zit ik naar de tv te kijken, nog steeds middels PROF2. Ik besluit vervolgens om mij eerder ingestelde opname te gaan bekijken. Ik druk op Menu en kies voor opnames. Als ik dan bij opgenomen programma's kijk, zie ik mijn opnames niet, omdat ik niet in PROF1 zit. Wanneer ik van profiel wissel (van PROF2 naar PROF1) dan zie ik mijn opnames weer wel staan. Nu ik dit zit te typen zie ik in de handleiding staan: Probleem: Je dacht dat je een programma had opgenomen, maar je ziet het niet terug in de lijst met opnames. Oorzaak: Het opgenomen programma was van een zender die niet in het huidige profiel zit. Oplossing: Stel je profiel in op ALLE ZENDERS via de Elektronische Programma Gids. Wat een ellende ........ik moet dus altijd naar het profiel ALLE ZENDERS gaan om een opname te bekijken die in een ander profiel is gemaakt. Zucht |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 11 August 2010, 10:51
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Wat is het probleem om "alle zenders" te selecteren? Ik heb die profielen in de eerste maand wel eens gebruikt maar daar ben ik mee gestopt. Met deze tuner is zappen namelijk een regelrechte ramp, dus gebruik ik liever de EPG met de Page UP en Down functies. En of ik dan 20 of 60 zenders voorbij zie komen maakt mij niet uit. |
|
|
DMDude |
Geplaatst op 11 August 2010, 12:05
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 08 May 2010 |
Het is niet zozeer een probleem om ALLE ZENDERS te selecteren, maar het is weer een nieuwe ergernis voor wat betreft de (niet) gebruikersvriendelijkheid van de Motorola 1960. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD opnames met Motorola 1960', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Reset EB V8 Motorola VIP1853 | Helpdesk | : 1 | 22 May 2016 |
Geen geluid via soundbar - alleen met opnames | TV-setup boxen | : 8 | 27 Jan 2015 |
Motorola VIP 1963 upgrade | TV-setup boxen | : 2 | 18 Jan 2015 |
Offline films kopieren Motorola VIP963 | Hardware firmware | : 3 | 23 Dec 2014 |
motorola vip1960 | Hardware instellingen | : 1 | 04 Nov 2014 |
Advertentie