obey-robots.txt
23 Juli 2017, 10:51
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [412 stemmen]
38% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1098
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

System Administrator

Rensvhelvoirt
Mijn e-mail geeft de melding dat een bepaald address niet te berieken is, ik heb alles geprobeerd en via een andere provider (via een rrelatie die een andere provider gebruikt) kan ik hetzelfde address weel bereiken.
Er staat dat ik mijn system administrator moet contacteren, maar: hoe doe je dat??? wat is zijn address etc?
 
Rolf
Wat voor mail? Adres van je provider?
 
Rensvhelvoirt
Inderdaad ik kreeg de volgende melding:
The message could not be delivered because the recipient's destination email system is unknown or invalid. Please check the address and try again, or contact your system administrator to verify connectivity to the email system of the recipient.
<CPSMTPM-EML106.kpnxchange.com #5.1.2 smtp;550 5.1.2 Recipient rejected.>

Dus wil ik de 'system administrator' best wel eens 'spreken' maar hoe doe je dat, waar is die te vinden?
groet
Rens
 
Rolf
Wat voor settings zijn ingevuld? Lijkt erop dat de SMTP server niet helemaal juist meer is.
 
Rensvhelvoirt
smpt ; mail.planet.nl
 
Rolf
Hmm lijkt erop dat hij inderdaad niet wilt verbinden. Misschien staat dat adres in de blacklist van KPN.

Kan webcare hier even reageren? Anders even KPN bellen en duidelijk uitleggen dat het niet aan jou ligt.
 
KPNwebcare1
Het gaat hier om 1 emailadres wat niet te bereiken is?

Andere adressen zijn wel te bereiken?
 
snowgirl
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alle e-mails die eindigen op @planet.nl, @hetnet.nl en @chello.nl komen niet aan. Ik krijg deze foutmelding: 550 5.1.2 Recipient rejected.

MIjn internetprovider is kpn. Moet ik hiervoor KPN bellen?
 
Codemeister
@rensvhelvoirt:

Probeer smtp.kpnmail.nl eens.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'System Administrator', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
duplicate administrator Frequently Asked Questions 2 27 januari 2015, 05:40
DVD recorder/Home entertainment System KPN Glasvezel diensten 4 12 oktober 2010, 12:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:40:52
| Arnoldb15:59:52
| gjhassink16:29:18
| Cappo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?