obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
System Administrator
Rensvhelvoirt
Mijn e-mail geeft de melding dat een bepaald address niet te berieken is, ik heb alles geprobeerd en via een andere provider (via een rrelatie die een andere provider gebruikt) kan ik hetzelfde address weel bereiken.
Er staat dat ik mijn system administrator moet contacteren, maar: hoe doe je dat??? wat is zijn address etc?
 
Rolf
Wat voor mail? Adres van je provider?
 
Rensvhelvoirt
Inderdaad ik kreeg de volgende melding:
The message could not be delivered because the recipient's destination email system is unknown or invalid. Please check the address and try again, or contact your system administrator to verify connectivity to the email system of the recipient.


Dus wil ik de 'system administrator' best wel eens 'spreken' maar hoe doe je dat, waar is die te vinden?
groet
Rens
 
Rolf
Wat voor settings zijn ingevuld? Lijkt erop dat de SMTP server niet helemaal juist meer is.
 
Rensvhelvoirt
smpt ; mail.planet.nl
 
Rolf
Hmm lijkt erop dat hij inderdaad niet wilt verbinden. Misschien staat dat adres in de blacklist van KPN.

Kan webcare hier even reageren? Anders even KPN bellen en duidelijk uitleggen dat het niet aan jou ligt.
 
KPNwebcare1
Het gaat hier om 1 emailadres wat niet te bereiken is?

Andere adressen zijn wel te bereiken?
 
snowgirl
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alle e-mails die eindigen op @planet.nl, @hetnet.nl en @chello.nl komen niet aan. Ik krijg deze foutmelding: 550 5.1.2 Recipient rejected.

MIjn internetprovider is kpn. Moet ik hiervoor KPN bellen?
 
Codemeister
@rensvhelvoirt:

Probeer smtp.kpnmail.nl eens.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'System Administrator', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
duplicate administrator Frequently Asked Questions : 2 27 jan 2015
DVD recorder/Home entertainment System KPN Glasvezel diensten : 4 12 okt 2010
Advertentie