obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen Guide-plus bij KPN interactieve TV
Kobus54
Nadat ik ben overgestapt naar KPN interactieve TV bleek na installatie dat er geen Guide-plus ondersteuning is door KPN (dit ondanks eerdere informatie in de KPN-winkel dat dit wel het geval zou zijn). Hierdoor kan ik mijn DVD-recorder niet meer gebruiken om programma's op te nemen terwijl ik ergens anders naar kijk. Zijn er meer ervaringen/klachten hierover en - wat natuurlijk belangrijker is - is wellicht bekend of KPN hier (hopelijk snel) wel ondersteuning voor gaat bieden??
 
TokkieTokkie
Je kan zowiezo niet opnemen met een dvd recorder terwijl je ergens anders naar kijkt, de scart/HDMI uitgang geeft alleen het beeld door wat je op dat moment kijkt.
 
Giant2000
Een HDD recorder is overbodig, de ITV tuner heeft er al één en die werkt prima met de EPG. Ga hiervoor naar de EPG, ga naar het gewenste programma, druk op enter, pas de doorlooptijd even aan en klaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen Guide-plus bij KPN interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie