obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN (HetNet) deskundigen gezocht !
Leffert
Is er misschien een KPN deskundige aanwezig die onderstaand probleem herkend en de oplossing weet?

Vorige week heb ik MS-Office Pro Plus 2010 (NL) met Outlook 2010 geïnstalleerd. Nu krijg ik mijn mailtjes allemaal in 3-voud aangeleverd. Ja, ik weet het, dit is beter dan helemaal niet aangeleverd, maar toch............

Is er iemand onder u die enig idee heeft waar het bij het installeren, accounts aanmaken o.i.d. fout gegaan kan zijn? Het is echt niet de eerste keer dat ik een Outlook versie installeer (ben begonnen met Outlook 95) en ik kan dan ook nergens iets vreemds ontdekken, dat is het beroerde. De beta-versie gaf geen problemen, althans niet wat dit item betreft. Ook heb ik gezocht op Internet, maar het is net of ik met dit probleem de enige ben en vooral dat is niet gebruikelijk. Vandaar dat ik er niets meer van begrijp..............

M.v.g.,
Leffert
 
Leffert
Bedankt ! Deze suggestie was meteen raak, het probleem is weg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN (HetNet) deskundigen gezocht !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
freeler.nl,hetnet.nl, en daarna kpn.nl ellende HetNet : 1 04 okt 2012
Hetnet Homepage Wizard verdwenen? HetNet : 3 18 mei 2012
I-pad postbus hetnet Algemeen : 1 05 nov 2011
HetNet: door Outlook weggekaapte mails terug te vinden bij Netmail? Eigen netwerk : 7 11 feb 2011
Linksys WAG120N en HetNet/KPN Helpdesk : 1 29 jan 2011
Advertentie