obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mailbox vol
prkeus
Sinds kort wordt mijn mail geblokkeerd omdat de netmail Mailbox vol is.....
Om de zaak werkend te krijgen moet ik eerst inloggen in Netmail.... alle e-mails handmatig deleten... en dan pas wordt e-mail doorgestuurd naar Outlook.

Dit heb ik nooit hoeven doen. Ik heb gezocht naar een instelling hiervoor, maar niet gevonden. Mogelijk is dit pas ontstaan nadat HET NET is overgegaan naar KPN....
Waarom wordt doorgestuurde e-mail niet automatisch deleted uit de mailbox???

Bijzonder irritant, want e-mail wordt geweigerd, maar daarvan krijg ik geen melding. Gelukkig zijn er mensen die je hierop attenderen.

Wie kan mij verder helpen?
 
Giant2000
Heb je g-mail wel eens geprobeerd? Het maakt outlook overbodig.
 
boekbros
heb ook gmail, gemiddeld 1 x spam per maand! en van andere e-mailadressen laat ik alles doorzenden zonder kopie achter te laten. prachtig systeem.
alleen....zag ik wel opvallend veel reclame voor hotels, toen ik er een geboekt had via e-mail. that's the price!
 
SirPeter
Kijk even in outlook onder Extra - accounts - dubbel klik account - geavanceerd tabblad - bezorging.

Kijk wat er is aangevinkt. Als u een kopietje wilt achterlaten op de mailserver dan hoort hier het eea aangevinkt te zijn. Ook verwijderen na x dagen en verwijderen uit verwijderde mailbox.

Als er net een zeer groot mailtje binnen is gekomen dan betekent het dat deze nog x dagen op de mailserver gehouden wordt en die kan alles blokkeren als die niet verwijderd wordt.

Even opletten als er iets uit de webmail verwijderd wordt om die mails dan ook uit de deleted items postvak te verwijderen. Anders blijft het namelijk nog vol staan.
 
prkeus
inmiddels de isntelling gevonden waarmee allesi s opgelost...
vanwege een nieuwe installatie was de instelling gewijzigd...

Ergens achterin de account-instellingen kan worden aangevinkt of en hoe lang berichten op de server bewaard moeten blijven... die heb ik nu uitgezet... probleem opgelost
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mailbox vol', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
op tablet mededeling: mailbox is vol Frequently Asked Questions : 9 09 mei 2013
Mailbox vol - komt e-mail later alsnog binnen? Algemeen : 4 03 dec 2010
Advertentie