Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Snelheid ook te laag.
|
|
highflow |
Geplaatst op 12 October 2011, 21:07
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 46 Lid sinds: 02 Oct 2011 |
tnx voor de tip ! idd hij zal proberen de lijn in orde te maken als die nu is ik zal ook maar effe wachten ermee heb geen idee hoe t zit met IP en DNS servers .. vermoed dat die tzelfde blijven ? ik ben al in t menu geweest en ben er een beetje mee thuis geraakt , de instellingen zijn weinig die te maken zijn en zoals gewoonlijk is de firewall geblokeerd voor usertoegang nog wat andere zaken zijn niet instelbaar zoals de SIP server instellingen maar dat komt natuurlijk omdat t modem nog niet aan de inkomende lijn heeft gehangen, eigenlijk best tevreden ermee aangezien de simpelheid dan ook niet al te veel roet in t eten kan gooien wel mooie uitbreiding met 2x USB op t modem , daar ook es in verdiepen beetje maffe manier van ophangen aan de wand met die afstandsteun en de conectors aan de achterzijde , dat vind ik minpuntje ten aanzien van de speedtocuh780 die gewoon vlak tegen de wand kan met de stekkers naar onder,maar mischien is dit ook opzet ivm beter koeling als er ruimte vrij is rond t modem. |
|
|
krijn77 |
Geplaatst op 19 October 2011, 18:30
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 15 Jan 2007 |
![]() En de service is weer ouderwets slecht.. Gewijzigd door krijn77 op 19 October 2011, 18:39 |
|
|
highflow |
Geplaatst op 19 October 2011, 18:53
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 46 Lid sinds: 02 Oct 2011 |
idd niet echt hoog , maar heb je ook testen gedaan met download programma`s ect met meerdere verbindingen tegelijk om te zien wat je dan haalt ? ik gebruik nooit speedtest op sites die geven zeer onbetrouwbaar resultaat hier. Ik gebruik Netlimiter 3 als netwerktool die houd t precies bij van al je verbindingen op je pc per ip ect .. en t totaal , zo zie ik altijd de limit van de modem hoeveel ik ook download hij komt er nooit boven 1578 kbit/sec op elk deel van de dag , geen verschillen gemerkt. Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 25 2011 18:56:38: Kom ent thuis en ik zie dat t modem vanmorgen was gereboot , het is nu toch in orde gekomen Link Status Connected Showtime Start 0 days: 7 hrs: 5 min: 0 sec Modulation Type VDSL2 Actual Rate (Up/Down) 1591/16716 kbps Attainable Rate (Up/Down) 1616/17920 kbps Noise Margin (Up/Down) 6.2/6.1 dB Line Attenuation (Up/Down) 0/32.4 dB Output Power (Up/Down) 7.7/16.5 dBm Data Path (Up/Down) Interleaved/Interleaved Interleaving Delay (Up/Down) 8/16 ms INP (Up/Down) 2/4 symbols FEC (Up/Down) 61826/93645 CRC (Up/Down) 1/24 TPS_TC G.993.2_Annex_K_PTM Profile 8b dit ziet er al heel wat beter uit ik ga maar es wat testen doen mijn dank zover voor t meedenken ! Gewijzigd door highflow op 25 October 2011, 17:56 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid ook te laag.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
V12 modem en nordVPN Snelheid | Snelheid | : 3 | 22 Apr 2023 |
Snelheid op PC | Snelheid | : 8 | 15 May 2019 |
Snelheid plotseling te laag | KPN Internet Storing | : 7 | 18 Jan 2018 |
Snelheid internet | Snelheid | : 3 | 20 Aug 2017 |
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? | KPN Buitengebied Snelheid | : 1 | 04 May 2017 |