Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Problemen Randapparatuur Enquete
jeroen20-01
Wat een @#$%#@$@ bij KPN, eerst stap ik over van ziggo naar kpn glasvezel de duurste versie, omdat deze internet net iets sneller is als bij ziggo. Krijg gelijk de volgende problemen

1. hij is niet sneller als ZIGGO zelfs veel langzamer
2. mijn PS3 werkt niet, het is bekend bij kpn. ze doen er niks aan. Wacht nu al 3 maanden en er is nog niks.

wat ik hier niet snap is dat als kpn gewoon cijfers opvraagd van een of andere statistiek bureau ze kunnen opvragen hoeveel mensen een spelcomputer hebben, en hoeveel mensen er daarmee op internet spelen. Dus hoe groot hun probleem is. Nu moeten ze met een enquete bepalen hoeveel problemen erzijn.

Ze snappen het hier echt niet en ben al op zoek naar andere provider
 
tryout
Nou hier is het ook dagelijks vloeken en tieren...of de tv zenders vallen weg of de internetverbinding gaat er 4x per dag uit...ik ben sinds half mei bij de KPN maar wat een aanfluiting, zooo slecht kunnen we niet samen iets ondernemen als klanten van de KPN? Ik ben NU AL SCHIJTZIEK van de KPN verbindingsproblemen...Maar ja...Een andere provider maar hoe zit het dan met het jaarcontract???? Alleen samen sta je sterk denk ik dan maar?
 
frankterpstra
ik heb nat type 3 op mijn ps3. dit verhinderd mij om samen met vrienden in een "party" te spelen.
 
zeilbood
Is er inmiddels al een datum bekend voor de firmware update?
 
The_DutchAvenger

Quote

zeilbood schreef:

Quote

ramonE90 schreef:
ja dat vind ik ook. k heb nog maar ns gebeld naar de KPN. en t probleem opnieuw voorgelegd, en dan word er aan me gevraagd of de Playstation van 'levensbelang'voor me is en dat t nu lekker weer is dus dat k beter naar buiten kan gaan ipv binnen te zitten.

Wat is dat nu voor een vraag zei ik, t moet gewoon werken. En k moet er geen gezeik mee hebben


Kreeg je serieus dat antwoord van de klantenservice? Belachelijk om zo met klanten om te gaan als je het mij vraagt. Ik zou daar zeker een klacht over indienden



haha waar gaat dit naar toe? sinds wanneer hebben zij daar wat mee te maken, k zou er nog ja op geantwoord hebben ook... kijken wat ze dan zeggen.
bepaal zelf of k naar buiten ga of niet, veel te warm...

annyhow, hebben ze niet door dat (bijna) iedereen die glasvezel heeft hetzelfde probleem heeft en dat er mensen drijgen weg te gaan?
dan zorg je toch voor een update lijkt me, zal vast winsgevender zijn dan wanneer je het niet doet. uiteindelijk draait t toch allemaal daarom.

klantvriendelijkheid 3
internet 5
tv 7
gemiddeld 5
k zeg niet erg hoog ...
doe er wat aan.
 
muse1984
heeey KPN het is JULI!!! pleur die update erin!!!!!!!!! Angry


ben het zat da wachte..

vroeg nog in de winkel of het goed en perfect voor online gamen op de ps3 was en die dwaas die daar zat zei ook nog is dat het het beste was..AngryAngry

hoezo genaaid SadAngry
Gewijzigd door muse1984 op 05 July 2010, 19:58
 
rowla
kweet dat het nog maar pas juli is maar denk dat die update voorlopig nie komt. het laatste wat kpn heeft laten horen is:
"We wachten nog op een bevestiging voor een datum voor deze nieuwe firmware. Zodra we het mogen plaatsen dan melden we het."
op 7 juni !
begin echt te denken dat ze ons aan het lijntje proberden te houden met die update aan te kondigen en nu het dan eindelijk zo ver zou moeten zijn ............. niks !
nergens waar dan ook nog een reaktie van kpn sindsdien, ik geloof er niet meer in!
nope ! !
 
KPNwebcare3
Goedemiddag,

Op dit moment word nog steeds hard gewerkt aan de update, helaas is er nog geen release datum.
www.kpn.com/webcare
 
Helslice
Ook ik heb een Thomson 789vn. Sinds gisteren, mijn oude modem heeft het begeven. Geen glasvezel, en maak geen gebruik van TV of Telefoon via de Experiabox. Ook mijn PS3 wil niet goed werken (NAT-3) probleem blijft bestaan. Met smart wachten op de firmware update dan maar.
Mijn vraag is het volgende:

Ik heb dus geen glasvezel, wordt mijn modem nu ook geupdate, en hoe zal dit gaan verlopen? Misschien ben ik een beetje onwetend op dit gebied, maar hoe weet KPN wie er een Thomson 789vn heeft, en hoe gaan ze dan te werk? Wordt de update gewoon over heel het net uitgerold, en "pikt" het modem dat de software op?

Met vriendelijke groet,

Helslice
 
KPNwebcare3

Quote

Helslice schreef:
Ook ik heb een Thomson 789vn. Sinds gisteren, mijn oude modem heeft het begeven. Geen glasvezel, en maak geen gebruik van TV of Telefoon via de Experiabox. Ook mijn PS3 wil niet goed werken (NAT-3) probleem blijft bestaan. Met smart wachten op de firmware update dan maar.
Mijn vraag is het volgende:

Ik heb dus geen glasvezel, wordt mijn modem nu ook geupdate, en hoe zal dit gaan verlopen? Misschien ben ik een beetje onwetend op dit gebied, maar hoe weet KPN wie er een Thomson 789vn heeft, en hoe gaan ze dan te werk? Wordt de update gewoon over heel het net uitgerold, en "pikt" het modem dat de software op?

Met vriendelijke groet,

Helslice


Goedemiddag,

Dit is correct, u hoeft hier niets voor te doen. Het zal automatisch gaan.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Randapparatuur Enquete', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 Jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 Jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 Sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 Jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 Feb 2014
Advertentie