obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
internet en interactieve tv KPN
tryout
Interactieve tv met extra aansluiting boven en internet van de KPN

Mediabox TG789vn, maakt geen verbinding met internet…noch via kabel noch wireless

(ik heb geen telefoon aanlsuiting/kabels maar dat is vlg. KPN niet nodig, en duidelijk door mij aangegeven bij aanschaf.(na 6 belletjes werd dit idd bevestigd.)
alles gaat draadloos, no problem

Echter;…
Probleem met splinternieuwe laptop (2 dagen gelden gekocht) die draadloos kan:
beperkte internet verbinding; maw. we komen niet op internet, wat we ook doen
Windows 7….systeemvereisten niet goed wordt aangeven???

met draad voor de oudere computer; ook geen verbinding, contact met de mediabox wordt niet opgepakt….ALLES geprobeerd..helaas ook helemaal niks…

Morgen komt de monteur (bij aanschaf pakket gratis…dus ff wachten) het signaal is miv vandaag te gebruiken…gloednieuw dus maar niets wil

TV nog niet aangesloten op recorder hopelijk levert dat niet zoveel problemen op.

Wie ooh wie kent deze (belachelijke) opstart problemen.
Ps; probleem bij de kpn bekend inmiddel;
monteur komt morgen aansluiten/kijken
mocht blijken dat het hier niet wil?!, dan kan ik alles retour sturen, maar bij KPN denken ze dat het lukt, echter heb ik zwaar mijn bedenkingen, omdat het zo simpel zelf te doen moet zijn.

Wie heeft tips….


Vervolg:18 mei 2010

Monteur KPN vandaag geweest;
bovenstaand probleem was vaker gehoord probleem na aanschaf pakketten dmv verkeerde voorlichting
Echter de monteur heeft ALLES, supernetjes opgelost...Echt chapeau voor deze jongen, TV en internet zowel draad als wireless werken perfect op alle tv's en computers..
KPN bedankt voor de service.
Gewijzigd door tryout op 18 mei 2010, 16:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet en interactieve tv KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie