obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Voor Planet en HetNet klanten » HetNet
Voor van oudsher HetNet gebruikers. HetNet is per 1 november 2009 opgeheven. De diensten worden voortgezet onder de KPN noemer. hetnet.nl.
 Onderwerp afdrukken
Hetnet Homepage Wizard verdwenen?
GMJBPeet
Sinds 1997 ben ik Hetnetklant, in nov.2009 KPN geworden. Aan de service zou niets veranderen en de homepage wizard zou bruikbaar blijven. Nou, mooi niet, ik wil mijn homepage actualiseren maar de wizard is verdwenen. Een KPN-pagina verwijst mij naar een html-pagina op internet die niet blijkt te bestaan. Bovendien heb ik helemaal geen zin om html te moeten leren.
Heb ik lotgenoten die die hebben kunnen oplossen?
 
meerarno
De homepage beheerwizard is beschikbaar op :

https://cscmail.kpnmail.nl/Kpn/ConstructHomePage.aspx
 
GMJBPeet
Beetje laat, maar alsnog bedankt.
Ik heb in 2011 met de teruggevonden homepage wizard enkele malen mijn oude website gewijzigd, maar nu blijkt het opgegeven adres niet meer te bestaan....
Tijdelijk probleem? Of alweer een nieuwe URL? Of is deze service van Hetnet nu KPN alsnog geruisloos opgeheven?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hetnet Homepage Wizard verdwenen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Homepage beheren Helpdesk : 1 01 sep 2013
FTP gegevens planet homepage Planet Internet : 2 20 mrt 2013
freeler.nl,hetnet.nl, en daarna kpn.nl ellende HetNet : 1 04 okt 2012
gebruikersnaam wijzigen in homepage adres Helpdesk : 1 29 apr 2012
programma opnamen verdwenen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 25 apr 2012
Advertentie