Onderwerp bekijken
Voor van oudsher HetNet gebruikers. HetNet is per 1 november 2009 opgeheven. De diensten worden voortgezet onder de KPN noemer. hetnet.nl.
Hetnet Homepage Wizard verdwenen?
|
|
GMJBPeet |
Geplaatst op 13 May 2010, 23:03
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 May 2010 |
Sinds 1997 ben ik Hetnetklant, in nov.2009 KPN geworden. Aan de service zou niets veranderen en de homepage wizard zou bruikbaar blijven. Nou, mooi niet, ik wil mijn homepage actualiseren maar de wizard is verdwenen. Een KPN-pagina verwijst mij naar een html-pagina op internet die niet blijkt te bestaan. Bovendien heb ik helemaal geen zin om html te moeten leren. Heb ik lotgenoten die die hebben kunnen oplossen? |
|
|
meerarno |
Geplaatst op 20 August 2010, 13:18
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
De homepage beheerwizard is beschikbaar op : https://cscmail.kpnmail.nl/Kpn/ConstructHomePage.aspx |
|
|
GMJBPeet |
Geplaatst op 18 May 2012, 22:55
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 May 2010 |
Beetje laat, maar alsnog bedankt. Ik heb in 2011 met de teruggevonden homepage wizard enkele malen mijn oude website gewijzigd, maar nu blijkt het opgegeven adres niet meer te bestaan.... Tijdelijk probleem? Of alweer een nieuwe URL? Of is deze service van Hetnet nu KPN alsnog geruisloos opgeheven? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hetnet Homepage Wizard verdwenen?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Homepage beheren | Helpdesk | : 1 | 01 Sep 2013 |
FTP gegevens planet homepage | Planet Internet | : 2 | 20 Mar 2013 |
freeler.nl,hetnet.nl, en daarna kpn.nl ellende | HetNet | : 1 | 04 Oct 2012 |
gebruikersnaam wijzigen in homepage adres | Helpdesk | : 1 | 29 Apr 2012 |
programma opnamen verdwenen | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 25 Apr 2012 |
Advertentie