obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
telefonie staat ook aan??
jourib
Ik zat laatst te kijken in de experiabox omdat die snelheden zo laag waren en waarom dat is ben ik inmiddels achter door KPN zelf gewoon maar goed ik dwaal af.

Ik zat bij de configuratie enz te kijken en toen zag ik dat er ook telefonie aanstaat bij mijn modem en dit terwijl ik de telefoonlijn er helemaal niet op heb aangesloten. daarnaast heb ik alleen een adsl abbo en helemaal geen telefoon erbij afgesloten...

Dus ik vroeg me af of iemand weet hoe je dat uitschakelt want ik heb ergens wel eens gelezen dat telefonie ongeveer 2 mb donw. afsnoept van je download capaciteit.

alvast bedankt!
 
andre345678
Hoe je de kiestoon uitschakelt weet ik niet .
Ja door er geen telefoon aan te koppelen .

Maar dat je deze kiestoon hoort is normaal .
ik hoor ook een kiestoon als ik me telefoon erin plug ,en ik heb ook geen abonnement voor telefoon.
ik geloof niet dat je snelheid zoveel omlaag gaat door een telefoon.
zeker niet als die geeneens gebruikt wordt.
Gewijzigd door andre345678 op 10 mei 2010, 13:06
 
desafiadore
Als je geen 'bellen' abonnement hebt agesloten (dus alleen internet/adsl) dan wordt telefonie niet gebruikt.
Ook al zie je het aanstaan in je modem, dit gaat NIET ten koste van de snelheid van de internetverbinding,
puur omdat het niet wordt gebruikt.

In de modem staat het wel 'aan' maar pas als je 'bellen' van KPN afneemt wordt dat 'echt actief in de modem'.
(en dan kost bellen geen 2mb, de compressie (codec) kost je iets van 64kbup/64kb down, dat merk je dus niet eens)

Geen probleem dus...
 
jourib

Quote

desafiadore schreef:
Als je geen 'bellen' abonnement hebt agesloten (dus alleen internet/adsl) dan wordt telefonie niet gebruikt.
Ook al zie je het aanstaan in je modem, dit gaat NIET ten koste van de snelheid van de internetverbinding,
puur omdat het niet wordt gebruikt.

In de modem staat het wel 'aan' maar pas als je 'bellen' van KPN afneemt wordt dat 'echt actief in de modem'.
(en dan kost bellen geen 2mb, de compressie (codec) kost je iets van 64kbup/64kb down, dat merk je dus niet eens)

Geen probleem dus...


Beter!! Is een pak van mn hart want die snelheid ligt momenteel al zo laag en als er nu nog is wat afgaat voor iets wat ik net gebruik zou echt de druppel zijn geweest!!!

Thanks
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefonie staat ook aan??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Snelheid trager dan wat in router staat Snelheid : 2 28 feb 2017
Internet valt weg zodra de tv aan staat Eigen netwerk : 3 06 feb 2015
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
KPN past voor zakelijke klanten productvoorwaarden aan van vaste telefonie KPN Nieuws : 1 30 sep 2012
Advertentie