obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Motorola 1960 en DVD-recorder
trijnko
Ik weet niet of het hier thuishoort. Ik heb sinds nov/dec 2009 Interactieve tv en kan sindsdien mijn DVD-harddiskrecorder van Samsung niet meer gebruiken. Op zich neem ik gewoon op op het zwarte kastje van de KPN maar ik kan ook geen DVD's meer afspelen.Sad[yahoo] Komt hiervoor ooit een oplossing?
 
Bosman
Waar ik nog niet aan gedacht had: mijn PC heeft een Mediacenter (dus TV-kaart) Smile
Zodoende kan ik dmv een scartkabel en een programma zoals Magix of Cyberlink Powerdirector de beelden eenvoudig binnen halen op mijn PC, de reclames eruit halen en bewaren.
Goed, de kwaliteit is minder dan een dvd-tje maar beter dan een overgezette VHS-band. Het voldoet prima.
 
Giant2000
Dit valt in de regel erg tegen, beeld en geluid gaan vaak niet synchroom lopen en deactiveer tijdens de opnames alle andere software om haperingen etc. tegen te gaan.
Ik heb in het verleden veel geƫxpirimenteerd met dit soort tv kaarten, maar uiteindelijk heb ik via marktplaats een Panasonic dvd recorder voor 15 euro gekocht, maak opnames via een dvd-ram en lees die in in de computer, maak de file reclamevrij m.b.v. VideoReDo en kan deze opslaan als een MPG waar je zo een dvd van kan maken voor het nageslacht. Erg bewerkelijk misschien, maar verreweg de beste kwaliteit.

Edit: misschien wat duur, maar dit is ook wel een hele mooie voor als je HD op de computer wil opnemen: http://www.hauppauge.de/nl/site/produ...hdpvr.html
Gewijzigd door Giant2000 op 14 juli 2010, 15:50
 
Bosman
Dat is mogelijk. Met magix loopt het geluid a-synchroon heb ik deze week gemerkt.
Met de powerdirector echter nog geen last van gehad.
 
Bosman
Bedankt voor de tips Giant. Ook die HD PVR zou best voldoen maar is inderdaad wat prijzig.
Ik hoef maar sporadisch gegevens over te zetten en mijn voorgaande manier met kabels die ik al heb voldoet voorlopig wel.

Het is alleen maar lastig dat mijn pc wat ver van de Motorola af staat en de ontvanger dan een poosje moet verhuizen naar mijn pc. Een lange netwerkkabel heb ik dan nog wel om hem weer aan de experiabox te koppelen want daar kan de motorola niet buiten.

Ik heb ook al geexperimenteert met de digitenne. Volgens mij noemde jij dat al in een ander forum.
Mits je goed bereik hebt werkt het prima.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1960 en DVD-recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie