obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Opnames kwijt?
DouweDB
Hallo,

Ik ben al geruime tijd (2 jaar) een redelijk tevreden gebruiker van Mine. Ik heb alleen nu een raar probleem met de Motorola 1960.
Als ik gemaakte opnames wil bekijken zijn alle opnames weg!!!
Er staat bij opnames "0 opgenomen programma's" alleen zie ik bij gebruikte ruimte voor opnames wel dat ongeveer de helft van de schijf vol is door de groene balk!

Dit probleem is deze week (week van 19 april 2010) opeens opgetreden.

Heeft iemand ervaring hiermee en kan ik de opnames nog terughalen!

Graag reactie als iemand mij kan helpen

Douwe
 
Giant2000
Ja hoor, ik ben een tijdje geleden ook 6 opnames kwijtgeraakt. Uitleg van KPN is dat ze nog wel op de harde schijf staan (dat kan je ook zien aan de beschikbare ruimte) maar dat er geen verbinding mee gemaakt kan worden. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
 
Giant2000
Nee, je hebt als het goed is destijds een brief van KPN gehad. Daarna heb je de tijd gehad om deze opnames te bekijken c.q. op DVD te branden met een externe recorder. Als dit niet gedaan hebt ben je ze kwijt. Don't blame me...
 
Leeuwtje
Hallo,

Wij zijn sinds afgelopen zaterdag 24-04 ook circa 35 opnames kwijt. Gelijk gebeld met KPN en ze zeiden dat er een software uitrolplaats vond. Wanneer ik mijn programma's terug zou krijgen konden ze niet zeggen. Alle huiselijke trucjes en foefjes al uitgeprobeerd om het terug te krijgen maar ik vrees dat kpn het vanuit homebase moet aanpassen.
Tot op heden zijn mijn programma's nog niet terug. Het vervelende is dat kpn fouten maakt en wij er achter aan moeten hollen. Dan ga je bellen met een betaald telefoonnummer en zo financier je dus eigenlijk hun fouten. Das makkelijk geld verdienen. Fouten maken kan gebeuren maar daar moet de klant zo min mogelijk last van hebben en dus weer snel herstellen die hap.
Wat in deze ook irritant is,is dat de klantenservice via de mail al dagen niet te bereiken is en je verplicht een betaald nummer moet bellen. De klantvriendelijkheid is ver te zoeken en als dit nou het enige probleem was?
Vanavond maar weer eens bellen wanneer ik mijn programma's terug krijg. Als dat niet op korte termijn is dan ga ik maar eens wat abokosten terug vragen.

Zijn nog meer mensen recentelijk opnames kwijt geraakt?

Ik hoop op een snelle oplossing.
 
Giant2000
Ik ben al maanden opnames kwijt, ze staan nog wel ergens op de harde schijf maar ze worden niet meer herkend. Er wordt aan gewerkt.
Klachten per e-mail is geen dagen maar zelfs al maanden niet meer mogelijk, blijkbaar kunnen ze de klachten niet af dat ze deze mogelijkheid maar even hebben uitgezet.

Mocht je door een fout van KPN veel kosten maken dan zou ik dit na het herstel ervan gespecificeerd naar KPN toe sturen per brief. Als je fout helemaal niet hersteld wordt dan kan ik mij voorstellen dat je voortijdig van je contract af wil. Ook dat is te proberen per brief.
 
Leeuwtje
Door een "storing"zijn we de opnames definitief kwijt. Voor het leed krijgen we wel de belkosten terug en een "schadevergoeding". Je kunt geen ijzer met handen breken maar ik was, ondanks de vergoedingen, natuurlijk helemaal niet blij hiermee.
 
Giant2000
Maar heb je nu wel je hele harde schijf weer leeg? D.w.z. als je 0 opnames hebt is de "gebruik" balk helemaal leeg?
 
rj
Ook ik ben maar liefst 80% van de opnamecapaciteit kwijt.
Ik heb een tijdje op een update zitten wachten die dit probleem zou oplossen maar vandaag ben ik dan toch aan het bellen gegaan:

Volgens de KPN meneer:
Het is een bug in de software die niet met een update kan worden opgelost.

Oplossing: ze sturen me een nieuwe ontvanger op, aanstaande maandag komen ze hem brengen en nemen ze de oude weer mee. Voor mij is dit een prima oplossing!
 
liwimi
Ik ben meer dan 90uur kwijt, door de verandering van wit naar zwart..

programma gemist...het aantal programma,s van gisteren 1...
Je kunt nu nog maar 3 dagen kijken zonder bij te betalen...
Mag ik A.U.B. de programma,s van de vorige dag kijken? Dat lukt KPN al niet meer.
Ik had een pakket en kreeg korting omdat de snelheid van het internet te laag is..
Nu heb ik volgens mij het basis pakket voor internetbellen + interactievetv..en dus eigenlijk geen korting..
En geen plus pakket.

Helaas is vanmorgen de communicatie met KPN weer ouderwets slecht er is geen storing bekend, maar telefonisch geen mens bereikbaar,en je mag later weer bellen..
Maar wel mensen in de kou laten staan!
Gewijzigd door liwimi op 17 september 2010, 10:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnames kwijt?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wachtwoord kwijt Planet Internet : 1 17 feb 2021
Geen geluid via soundbar - alleen met opnames TV-setup boxen : 8 27 jan 2015
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel KPN Glasvezel diensten : 2 02 nov 2014
eigen opnames Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 6 02 jan 2014
tijdbalk blijft staan bij afspelen opnames Algemeen : 1 04 nov 2013
Advertentie