obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
thomson 789 verandert automatisch handmatige kanaalselectie
superprincess
mijn modem verandert automatisch het kanaal terwijl ik deze op handmatig heb gezet. Je hoort ook echt een klikje bij de modem, klik, weg verbinding, klik en daar is ie weer....
Binnen een minuut verandert de modem het kanaal dus weer terug (te zien via inSIDDer). Als gevolg van deze verandering valt elke keer mijn internetverbinding weg, of zoals de helpdesk van KPN zei, niet uw internetverbinding maar de draadloze verbinding. Hoe ik het went of keert, ik kan gedurende een minuut niet internetten. Meerdere keren op een dag.
Het zou volgens de helpdesk misschien aan de drukte op het kanaal kunnen liggen, maar heb inSIDDer al gedownload en het kanaal aangepast in de hoop dat het iets uitmaakt, maar dat is niet zo. Nieuwe modem gekregen, maar na een aantal uur hetzelfde probleem.

Hiervoor hadden we de speedtouch570 en nooit problemen. Deze moest vervangen worden, omdat hij versleten was.

Ik hoop dat er misschien iemand is die het probleem herkent, want ik word er gek van.
 
SirPeter
Die klik in de modem geeft aan dat de modem zichzelf reset. Hij zet zich weer terug naar fabrieksinstellingen en dus ook de kanaal.

Vallen dan ook de lampjes even weg tijdens zo'n klik?
Die andere modem had hetzelfde probleem?
Was ST570 defect of viel die ook weg?

Kijk eens of de verbinding stabiel blijft als de modem direct en zo kort mogelijk op de hoofdaansluiting geplaatst wordt dus voor de splitter als die aanwezig is.
 
Giant2000
Kan het ook te maken hebben met KPN werkzaamheden? Bij mij hoor ik het modem ook wel resetten en dan heb ik ineens een hogere dl snelheid. Ik heb een 787.
 
superprincess
De andere 789 had precies hetzelfde probleem.

De 570 niet. Daar vermoed ik dat hij gewoon op was. Die zetten we na gebruik uit en ging soms 's morgens niet meer aan. Fake contact probleem. Als ie eenmaal aanstond draaide ie als een tierelier.

Ik denk ook niet dat het met werkzaamheden te maken heeft. Misschien ook wel, maar dan valt het niet gunstig uit. Heb het idee dat het juist langzamer wordt. Het duurt nu ook al bijna een maand. Zo lang kunnen werkzaamheden toch niet duren?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'thomson 789 verandert automatisch handmatige kanaalselectie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
thomson tg712 Hardware instellingen : 1 02 sep 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Advertentie