obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem SX551 met PS3
Stanboy96
`k zit nu al een jaar met het probleem dat ik NAT-Type 3 op mijn Playstation 3 (ps3) en heb en dus vaak problemen heb om mensen te inviten bij verschillende games en bij sommige games (GTA IV) kan ik niet eens online spelen. Daarom wil ik graag NAT-Type 2 krijgen, ik weet alleen niet hoe. Ik heb al heel het internet afgespeurd en kan nergens een duidelijk antwoord vinden, kan iemand hier het misschien duidelijk uitleggen? Ik heb de KPN Experia Box SX551 dat bij het abbonement InternetPlusBellen zat. Mijn PS3 is draadloos aangesloten erop. Net zoals 2 andere computers, onze laptop, de ps3 van mijn broertje, mijn telefoon, psp etc. etc. Maar het gaat er dus om op mijn PS3 NAT Type 2 te krijgen, hopelijk kan iemand hier helpen.

Alvast bedankt,

Stan

P.S. Ik heb geen verstand van poorten openzetten en die zaken, dus kan iemand dat dan ook meteen uitleggen. (Als het nodig is..)
 
andre345678
de sx 551 heeft DMZ in het menu van de modem.
1 zoek je ip adres van je PS3 (staat ergens in het menu van je PS3)
2 even het inlog adres zoeken van je sx551 ( je gateway IP adres is het inlog adres van je modem)
deze is het denk ik: http://192.168.2.1.
3 gebruikers naam en wachtwoord is allebei: admin (kleine letters)
4 naar je geadvanceerde settings gaan en UPnP en DMZ zoeken.
UPnP moet aan
en bij DMZ het ip adres van je PS3

dan ben je klaar

maar.
wil je een PC ook toelaten ,dan zul je poorten moeten openen. (van je pc of PS3)
want je kan maar 1 IP adres invullen bij DMZ.
Gewijzigd door andre345678 op 31 mei 2010, 19:20
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem SX551 met PS3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk : 5 08 aug 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
Advertentie