obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Bevindingen Glasvezel
Driessen
Hallo,

Ik heb nu een half jaar het goud pakket van KPN Glasvezel en was benieuwd naar jullie bevindingen.

Wij zijn destijds vol enthousiasme overgestapt maar toen begon het al.. Het heeft echt tijden geduurd voordat KPN eens reageerde op onze vraag wanneer wij eindelijk de aansluiting zouden krijgen..
Toen bleek dus dat de wachttijd ruim een half jaar was.
Eindelijk alles geinstalleerd maar begin me nu na een halfjaar toch aan bepaalde dingen te ergeren.

Bij ons valt met enige regelmaat de TV en het internet uit.. Effe alles resetten en het werkt weer. Heel vreemd.Ook blijft het beeld vaak hangen. Effe naar een andere zender en er is niets aan de hand Tevens zoals velen schrijven duurt het switchen tussen zenders erg lang en halen wij niet de beloofde snelheid qua internet. Dit laatste ligt volgens de monteur aan dat het kastje wat zij zelf hebben geinstalleerd de snelheid niet aan kan en dat wij een draadloze verbinding hebben. Ik ben zelf totaal niet technische dus geloof dan maar dat het zo is.

Alles is door een monteur van KPN geinstalleerd en neem dus aan dat dit deugdelijk is gebeurd. Het zijn allemaal directe lijnen. Er zitten nergens splitters of iets dergelijks tussen.

Al met al ben ik wel redelijk tevreden maar vindt persoonlijk dat KPN wel erg onder de maat levert gezien het geen zij beloven.

Het zijn kleine dingetjes maar wel verschrikkelijk irritant.
Persoonlijk zit ik er dan ook aan te denken om na dit jaar het contract al weer op te zeggen. Er zijn steeds meer aanbieders op de markt die complete paketten leveren met glasvezel dus wellicht loont het zeer de moeite om rond te gaan shoppen.

En collega van mij heeft een compleet pakket van UPC en dat draait probleemloos volgens hem.

Ben dus erg benieuwd naar jullie bevindingen. Zoals gezegd. Het zijn geen grote dingen en snel te verhelpen maar op den duur worden die erg irritant. Vooral als je op het net iets zit te zoeken of tijdens een film op tv ineens alles weer uitvalt en eerst moet worden gereset..

Gr Marcel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bevindingen Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie