Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
ThomsoTG123, Windows7, WiFi
|
|
datkanniet |
Geplaatst op 03 March 2010, 12:50
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03 Mar 2010 |
Stuatie was: Ik had een oude laptop daar wilde ik KPNinternet+bellen opzetten, maar dat lukte niet (voert te lang om uit te leggen waarom. Ik wilde een nieuwe comp dus die heb ik gekocht met windows 7. Voor die andere computer heb ik een USB adapter gekocht om draadloos te kunnen internetten. Op mijn oude comp lukte het om hem te installeren, maar op mijn nieuwe lukt het me nog niet. Gewoon internet via een ethernetkabel is trouwens wel gelukt. Ik heb al geprobeerd om windows 7 drivers te vinden. Op de speedtouch site vind ik drivers voor windows maar daar staat niet bij of ze ook voor windows 7 zijn. Op een andere site vind ik wel een windows 7 driver maar ik heb in de folder drivers gezet en dan werkt draadloos nog niet naar behoren. Ik heb toen hij nog op de kabel zat in het settings menu de wifi aangezet van mijn experiabox (192.... weet even het nummer niet uit mijn hoofd) De codes ingevoerd, maar toen werkte het nog niet. Hij lijkt mijn usb lan wel te zien, maar er niets mee te doen. mijn mogelijkheden zijn volgens mij: -De goede driver vinden, maar waar vind ik die. - Een wif kaart in mijn comp plaatsen, maar ik heb mijn comp net twee dagen om hem dan al open te schroeven wil ik niet. - Een andere usb adapter maar welke andere is compatible met windows 7 en de experiabox. En nog een opmerking over de installatie cd van KPN. Hij is niet zo blij als je windows 7.6.1 hebt i.pv. windows 7. Een beetje lang verhaal maar ik hoop dat het duidelijk is |
|
|
datkanniet |
Geplaatst op 03 March 2010, 13:31
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03 Mar 2010 |
Sitcom 300N Wireless USB Adapter WL-345: Standard/compliance 802.11 b/g/n draft 2.0 Experiabox: Supports 802.1x/ PSK WPATM Voor deze sitecom adapter wordt aangegeven dat hij dorr windows 7 wordt ondersteunt. Ik neem aan wegens bovenstaande gegevens dat hij ook geschikt is vorr de experiabox? Om even al een antwoord op mijn vraag te geven. ik wil alleen liever mijn andere adapter gebruiken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ThomsoTG123, Windows7, WiFi', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Via WiFi naar vast netwerk | WiFi | : 2 | 08 Aug 2024 |
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
WIFI mysterie | Algemeen | : 4 | 05 Jan 2021 |
WiFi valt weg | Algemeen | : 6 | 14 Jun 2020 |
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
Advertentie