obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010
Red Metal
Gister een poos aan de telefoon gehangen met de 'helpdesk' van KPN , die gaan nu proberen(!) om m'n niet aangesloten en nooit gebruikte interactieve tv (met +pakket) op te zeggen .
Ze hebben een lijnmeting gedaan , alleen kreeg ik het resultaat niet te horen , maar ze gaan uitzoeken waarom m'n verbinding maar 12/1 is .

Ik heb die brief over de 'upgrades' nog niet gehad , dus ik wacht nog maar even af ...
 
KPNwebcare2

Quote

En hoe zit het met Het Net klanten met een oude abonnementsvorm van InternetPlusBellen van 8MB/s, gaan die nu ook naar 16 MB/s? Dit is mij nu een beetje onduidelijk.
Ik heb wel al een brief mogen ontvangen over de nieuwe kosten van de telefonie.

KPN heeft er voor gekozen om alleen de snelheden te verhogen van de nieuwste abonnementen. Mocht u ook willen profiteren dan kunt u vanaf 5 april overstappen op een van onze nieuwste abonnementen: Basis, Extra of Premium.

Quote


Ik heb een Internet Extra abonnement, maar i.v.m. de afstand tot de centrale is momenteel maximaal 8 Mbit haalbaar. Twee vragen:
1. Word ik straks ook overgezet naar VDSL, en gaat daarmee mijn snelheid toch omhoog? Of ga ik ook met VDSL niet verder komen dan deze 8 Mbit?
2. Indien ik op VDSL overgezet word, krijg ik dan een nieuw modem? Ik heb momenteel nog een oude (grijze) ExperiaBox uit 2005...

1. Als u uw snelheid haalt met ADSL dan blijft het ADSL, anders schakelt de centrale over naar VDSL.
2. Nee er is geen andere modem nodig.

Quote

Ben ook erg benieuwd of de Premium users er wat mee opschieten.

Premiumklanten krijgen geen communicatie over de snelheidsverhoging deze blijft hetzelfde. Dit word de snelheid: 16-40 Mb/s down tot 3 Mb/s up
---

Quote

Ik heb die brief over de 'upgrades' nog niet gehad , dus ik wacht nog maar even af ...

De brieven die worden verstuurd na u is persoonlijk, daarin vind u code die u kan invoeren via de site die op uw brief is aangegeven. Daarin kunt u in 1 oogopslag zien wat er voor u veranderd.
www.kpn.com/webcare
 
gfive

Quote

De brieven die worden verstuurd na u is persoonlijk, daarin vind u code die u kan invoeren via de site die op uw brief is aangegeven. Daarin kunt u in 1 oogopslag zien wat er voor u veranderd.


Waarom steuren ze me dan een brief als NIETS veranderd. Ik heb internetPlusBellen Extra met onbeperkt bellen altijd.
Kortom het start tarief is niet voor mij geldig zoals de andere info... nou bellen naar mobiel 1 cent goedkoper.... joepie alsof ik naar mobile nummers bel.

Verder staat er NIETS in over adsl snelheid verhoging. Kortom als ik jullie schrijven moet geloven. VERANDERD er voor mij dus niets. GEEN snellere ADSL.
Dus ik betaal dadelijk verhoudingsgewijs 100% meer voor mijn aansluiting met een halve snelheid.... Goed gedaan KPN.
 
Giant2000
Die brieven zijn dus persoonlijk want bij mij gaat de snelheid ul en dl 2 keer omhoog.
 
gfive
Ah wordt het langzamerhand zat. KPN belooft al 7 jaar de centrale bij ons te upgraden.
Beloven kunnen ze heel goed, maar doen is blijkbaar te moeilijk voor ze.
 
Red Metal

Quote

De brieven die worden verstuurd na u is persoonlijk, daarin vind u code die u kan invoeren via de site die op uw brief is aangegeven. Daarin kunt u in 1 oogopslag zien wat er voor u veranderd.


En

Quote

Premiumklanten krijgen geen communicatie over de snelheidsverhoging deze blijft hetzelfde. Dit word de snelheid: 16-40 Mb/s down tot 3 Mb/s up


Ik heb een Premium abbo , nog geen brief gehad , maar die krijg ik dus niet , maar wel een snelheidsverhoging ?


Onduidelijk allemaal .

(Maar toch bedankt voor de antwoorden KPNwebcare2)
 
KPNwebcare2

Quote

Ik heb een Premium abbo , nog geen brief gehad , maar die krijg ik dus niet , maar wel een snelheidsverhoging ?

Omdat u als Premium-klant tot 20Mbit heeft en binnen de marge van 16 tot 40 Mbit valt, daarom krijgt u geen brief.
www.kpn.com/webcare
 
gfive
@KPNwebcare2
wat gebeurt er nou met mijn ADSL? Wel een brief maar geen info over internet verhoging.
InternetPlusbellen 8MB/1MB
 
KPNwebcare2

Quote

wat gebeurt er nou met mijn ADSL? Wel een brief maar geen info over internet verhoging.
InternetPlusbellen 8MB/1MB


Klanten worden in februari via notaregel, brief of email geïnformeerd.
Brief gaat over de verhoging en wijziging algemene voorwaarden. De E-mail/Brief krijgt u een link met daarbij een code en kunt u online zien wat er voor u veranderd.

Link hieronder geplaatst

www.kpn.com/uwwijzigingen
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 03 maart 2010, 15:28
www.kpn.com/webcare
 
gfive
Die heb ik gehad.
Daarin stond alleen wat info over het bellen.
Maar niets over een internet verhoging?

Wat nu?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN: Wijzigingen per 1 april 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 jan 2014
Wijzigingen HDTV? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 11 jul 2011
Snelheidsverhoging april? Snelheid : 480 14 jun 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 mei 2011
Advertentie