obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Modem TG789 Firewall probleem.
Revoltz
Ik heb sinds vandaag een nieuwe modem namelijk Thompson TG789vn. Alleen is het enige nadeel wat ik tot nu toe ben tegengekomen, dat je de firewall niet kan uitzetten.. Tot gevolg dat ik niet kan xbox liven. Nouja kan wel, alleen het netwerk staat nu op strict en niet meer open zoals het altijd geweest was. Wat houd dat in: Ik kom slechte servers in met hoge ping. Terwijl niemand thuis download en mijn internet verbinding 8 mb/s is en wired ! Ik heb ook de xbox live instelling geprobeerd, alleen werkt het voor geen ene moer Sad... helaas ben ik teleurgesteld, naast dat het toch uitstekend werkt op de pc! Compliment.

Als iemand weet hoe je de firewall van de modem kan uitschakelen of de xbox live connectie toch open kan maken. Alsjeblieft vertel het me. Ik kan niet meer erop online Sad!!! Ik ben desperate op zoek naar antwoord.

Alvast heel erg bedankt!
Gewijzigd door Revoltz op 05 februari 2010, 03:08
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem TG789 Firewall probleem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
Advertentie