Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
geen internet - "kabel zit vol"
romanowitsch
We hebben onlangs Telfort internet 20mb/s bestelt en zijn helaas geweigerd. Vervolgens hebben we de Telfort klantenservice gemailed voor uitleg, omdat er vrije aderparen aanwezig zijn, en een moderne ISRA punt en een telefoonlijn (maar geen actieve KPN verbinding). We hebben dit berichtje ontvangen:

"Geachte heer,

Op 26-01-2010 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort Internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Wij hebben de melding gekregen "KPN kan niet leveren (kabel zit vol)". Uw adres zelf heeft inderdaad 2 aanwezige aderparen, beide leeg, maar soms kan het voorkomen dat een van de hoofdkabels van KPN (bijvoorbeeld van straatkast naar de wijkcentrale) vol zit en er daardoor geen levering kan plaatsvinden. Dit is waarschijnlijk in uw geval aan de hand. Om deze reden is het voor ons niet mogelijk om op uw locatie een verbinding te leveren.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice internet"

Ik heb nog nooit gehoord dat een kabel "vol" zit. Dus dit lijkt me een rare antwoort. Maar goed, ik vraag me nu af of er iets aan te doen is en welke stappen ik moet ondernemen. We wonen immers in een relatief nieuw apartement (5 jaar oud) in het stadscentrum. Dus in principe moet er gewoon internet beschikbaar zijn. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik heb KPN ook al gemailed maar zij nemen niet eens de moeite om te antwoorden(-:!

Alvast bedankt,

Roman

KPNwebcare2
Hallo,

het verhaal wat Telfort BV aan u heeft verklaard is juist.

Het kan zijn dat uw Wijkcentrale vol zit en dat er geen plaats meer is voor een aansluiting. Dus het verhaal klopt.
www.kpn.com/webcare

romanowitsch
Beste Stef,

bedankt voor je reactie. Als idd de Wijkcentrale vol zit, betekent dit dat we geen mogelijkheid hebben om een internet -of telefoonaansluiting te krijgen? Dus ik moet KPN benaderen om een nieuwe telefoonlijk te leggen? Dit lijkt me allemaal een beetje vergezocht. Is er helemaal niets aan te doen? Anders blijft natuurijk nog altijd de mogelijkheid om internet etc via mijn kabelaansluiting te krijgen.

Alvast bedankt,

Groeten,

Roman

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet - "kabel zit vol"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 Jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 Jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 Apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 Nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 Jan 2018
Advertentie