obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef je ervaringen met kpn internet op je mobieltje. Kun je b.v. https verbindingen maken?
 Onderwerp afdrukken
KPN dongel werkt niet, help! Ervaringen?
Leanne
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen donderdag een KPN dongel gekocht omdat ik graag mobiel internet wilde hebben op mijn nieuwe laptop.
Nu is er echter een probleem: hij doet het niet!

Het installeren van de KPN dashboard via de dongel gaat allemaal prima, maar dan hoort de dongel op een gegeven moment om een PIN code te vragen (waarmee de SIM wordt goedgekeurd neem ik aan?), maar dit gebeurd niet. Als ik dit dan zelf probeer te doen krijg ik een melding dat de SIM niet geconfigureerd is en ook niet gelezen kan worden.

Ik ben dus vandaag terug gegaan naar de KPN winkel waar ik 'm vandaan heb en daar hebben ze me een nieuwe SIM gegeven, wat het probleem zou oplossen. Nou, dat deed het dus niet en ik wil nu toch echt graag verbinding hebben!Frown

Ik ben echt radeloos, is er wel wat aan te doen? Het zal wel niet aan windows 7 liggen, want volgens de medewerkers zou het daarop ook gewoon moeten werken.

Heeft iemand hier ervaring mee (gehad)? Als het niet werkt zal ik de dongel uiteindelijk moeten terugbrengen, maar ik heb toch echt mobiel internet nodig, dus als iemand hier een oplossing heeft zou dat fijn zijn! Wink

Groetjes!
 
mauriceschoots
Ja hier exact hetzelfde probleem. Heb versie 2.1 build 157 vandaag opgehaald maar het werkt gewoon niet. Slechts in 1 van de 100 pogingen vraagt hij om de PIN. Ik heb ook de nieuwste versie van de software (3.x) al geprobeerd, exact zelfde probleem. Draai hier Windows 7 64 bit versie.
Ben je er uit gekomen? Mail dan mauriceschoots@cs.com.
 
mauriceschoots
Opgelost! Door gebruik te maken van de 'Fabriekssoftware Windows' zoals aangeboden op : http://www.kpn.com/zakelijk/service/mobiel-werken/aan-de-slag.htm

Voor gebruik op een andere USB-poort : draai de installatie van de software nogmaals om AUTOMATISCH ALLEEN DE DRIVERS voor de poort te installeren.

Succes!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN dongel werkt niet, help! Ervaringen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie