Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Problemen Randapparatuur Enquete
|
|
ramonE90 |
Geplaatst op 15 August 2010, 19:17
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 30 Jun 2010 |
mij werd verteld dat als ik op b.v marktplaats een speedtouch 780 WL zou vinden dat die wel zou werken. Dit is t eennalaaste modem. Ik heb er 1 gevonden maar dit is een 780 WLi, dat schijnt dus voor ISDN te zijn. Kan ik deze ook gewoon gebruiken? ik heb een KPN internet+bellen abonnenment |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 15 August 2010, 21:21
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote ramonE90 schreef: mij werd verteld dat als ik op b.v marktplaats een speedtouch 780 WL zou vinden dat die wel zou werken. Dit is t eennalaaste modem. Ik heb er 1 gevonden maar dit is een 780 WLi, dat schijnt dus voor ISDN te zijn. Kan ik deze ook gewoon gebruiken? ik heb een KPN internet+bellen abonnenment nee En een waarschuwing voor eenieder die zo'n ding wil kopen, niet ELKE 780wl is geschikt voor internet plus bellen, er zijn ook 780wl's op de markt die de firmware van KPN niet accepteren. |
|
|
ramonE90 |
Geplaatst op 15 August 2010, 21:22
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 30 Jun 2010 |
hmm oke, er werd me door een medewerker van kpn verteld dat k die 780 ook kon gaan gebruiken |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 15 August 2010, 21:40
|
Activiteit Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote ramonE90 schreef: hmm oke, er werd me door een medewerker van kpn verteld dat k die 780 ook kon gaan gebruiken Als jij een een voormalige ISDN lijn hebt waar over je adsl gaat wel ja, anders niet. Als je ADSL over een voormalige analoge lijn gaat dan niet. |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 17 August 2010, 15:48
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Beste Forumleden en lezers, We zijn dit forum een paar maanden geleden gestart, het probleem is ons nu wel bekend. Wij danken jullie voor al deze feedback die wij van u hebben mogen ontvangen. Zodra we meer nieuws hebben omtrent de poortinstellingen van de TG787 en de TG789VN dan laten wij dit weten via een officieel nieuwsbericht in onze "Helpdesk Rubriek". Dit onderwerp gaat voor nu op slot. www.kpn.com/webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Randapparatuur Enquete', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding | Routers | : 11 | 02 Jan 2017 |
Problemen met bekabeld LAN | Routers | : 7 | 27 Jul 2016 |
problemen afspelen opgenomen programma's | Algemeen | : 8 | 09 Sep 2015 |
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 | KPN Internet Storing | : 8 | 29 Jan 2015 |
wifi problemen Galaxsy S3 | Algemeen | : 3 | 12 Feb 2014 |
Advertentie