Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Problemen Randapparatuur Enquete
fabie1
Is er al enig idee wanneer er een releasedatum genoemd kan worden? Ik vind dit eigenlijk te gek voor woorden, KPN maakt reclame met Glasvezel voor gamen en ik kan nu al 5 maanden niet goed online gamen met glasvezel. Ik zou nou toch wel erg graag een oplossing willen zien... en vooral een keer een concrete datum willen horen en niet alleen maar: "Er wordt aan gewerkt... het komt eraan.. het komt goed.." etc. Graag een reactie Webcare..
 
KPNwebcare3
Goedemiddag,

Helaas kan ik u op dit moment nog niets anders melden.
www.kpn.com/webcare
 
zeilbood
Hoorde net het volgende:

de update komt ergens in het 3de kwartaal uit,maar van wegen de vele problemen met de update komt de update waarschijnlijk in het 4de kwartaal of nog later.

kan iemand van KPN dit bevestigen?
 
The_DutchAvenger
Ik snap maar niet waarom het zolang duurt, jullie weten wat er mis is, daarnaast werkte het eerst wel voor mensen overgingen op glasvezel.
dan lijkt het me heel simpel, voer het oude concept weer in, bou je update daaromheen.

Kan iemand me uitleggen waarom dit niet kan/gebeurt?

JP
 
Chriz Hezlinga
Ook ik heb problemen met Nat type op de PS3.

KPN doe hier wat aan! ik zit al sinds november te wachten op een update waardoor ik weer kan goed kan gamen!

Verder heb ik ook een klacht gestuurd met http://www.kpn.com/glasvezel/service/Email-sturen.htm Als iedereen dat doet die dit probleem heeft wordt kpn misschien wakker.
 
zeilbood
Tevens kunnen mensen ook op het ipbforum terecht. Daar is het KPN webcare team ook aanwezig.
 
matthijs01
Ik ben het zat, heb al 6 maanden zitten wachten, in begin Juli zou hij komen, hij komt niet, dus ik zeg mijn abbonemment op.
 
muse1984
als er deze week nog geen release datum bekend is. zeg ik het ook op ben het zat.
 
gipjsbeprt
Update is ongetwijfeld geen zaak waarmee KPN over één nacht ijs wil gaan. Wel is het onderhand tijd voor KPN om duidelijkheid te geven over de precieze releasedatum van de update.
Ook de klantenservice zou beter op de hoogte moeten zijn van het probleem (heb op de verschillende fora al een hoop verhalen gelezen over belachelijke en onnozele reacties van de KPN klantenservice medewerkers).

KPN, op deze manier raken jullie abonnees kwijt, en dat lijkt me niet de bedoeling in deze tijd van snoeiharde concurrentie.

Hopelijk horen we snel van een definitieve releasedatum voor de update.

Succes!
 
gipjsbeprt
O ja, ik heb trouwens een PS3 met het bekende NAT type 3 probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Randapparatuur Enquete', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 Jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 Jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 Sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 Jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 Feb 2014
Advertentie