obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Motorola 1960
Pimpy Chris
Mijn Kreatel 1760 ontvanger is vervangen door de Motola 1960. Als ik opnames met 15 minuten verleng, begint de recorder ook 15 minuten later met opnemen. Hebben andere gebruikers soortgelijke ervaringen?
 
spaceone
Bij het instellen van opname is de eerste tijd instelling altijd de extra tijd voor de epg tijd en de tweede tijd instelling altijd de tijd na de epg tijd. De eerste en tweede tijd instelling hebben geen invloed op elkaar.
Gewijzigd door spaceone op 02 januari 2010, 16:36
 
Pimpy Chris
Mijn probleem is dat ik bij de tweede optie voor extra tijd kies (na epg) dat de recorder dan ook automatisch 15 min later start met opnemen waardoor ik het begin van het programma mis. Bij mijn vorige ontvanger bleek de aanvangstijd altijd ongewijzigd. Ik vraag mij af of dit een storing is of dat de instellingen van de nieuwe ontvanger anders zijn.
 
spaceone
heb zelf nog nooit daar problemen mee gehad en ook niet op forums iets over gelezen. Misschien kun je wat test opnames maken en als het probleem zich blijft voordoen de helpdesk bellen. Wat je eventueel nog kunt proberen is bij opstarten van de ontvanger en het eerste sterretje de menu knop in te drukken en daarna bij de een na laatste menu optie de firmware en software verwijderen en de ontvanger via het menu opnieuw laten starten (laatste menu optie)

http://www.kpn.com/prive/service/actuele-storingen.htm

geen storing zichtbaar maar dat zegt niet altijd alles.
Gewijzigd door spaceone op 02 januari 2010, 17:37
 
Pimpy Chris
Ik heb al wat testopnames gemaakt door 10 min voor epg en 10 min na epg te programmeren en dan gaat het goed. Ik heb inmiddels kunnen achterhalen dat het probleem zich pas vanaf 31-12-2009 voordoet. Daarvoor heeft hij het normaal (net als mijn vorige ontvanger) gedaan. Ik zal proberen de firmware opnieuw installeren. Met de helpdesk heb ik heel slechte ervaringen en die bel ik dus alleen als het echt niet anders kan.
 
spaceone
Ik heb vandaag ook een opname gemaakt rtl7 en zonder problemen . Helpdesk dat geldt ook voor mij
Gewijzigd door spaceone op 02 januari 2010, 21:19
 
Pimpy Chris
Ik heb inmiddels de firmware en software gewist en het probleem is nu opgelost en dat zonder de helpdesk! Bedankt voor de tip.
Gewijzigd door Pimpy Chris op 07 januari 2010, 22:44
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1960', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie