Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
telefonie beller hoort mij niet
|
|
2MeterLang |
Geplaatst op 21 December 2009, 10:58
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 21 Dec 2009 |
Sinds enkele weken hebben we last van het feit dat indien wij de telefoon opnemen wij door de andere beller niet gehoord worden. Wij horen de beller wel. Erg hinderlijk allemaal. Moeten mensen ons terugbellen of wij komen er nooit achter wie nu gebeld heeft. Dit gebeurt bij zowel onze DECT telefoons als met een ouderwetse telefoon. Klaarblijkelijk ligt het dus niet aan mijn telefoons. Is dit een bekend probleem? Wat kan ik er aan doen? Probleem opgelost!!! Had ik eerder aan moeten denken. Het modem resetten heeft geholpen (simpel niet?) Gewijzigd door 2MeterLang op 03 January 2010, 20:01 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'telefonie beller hoort mij niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2019 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Advertentie