obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
klachten abonnementwijziging
martinsnoep
hallo
wij hadden een poosje terug het idee, toen wij een aanbieding van KPN zagen, Digitenne in te ruilen voor Interactieve TV en zouden wij op één Tv digitenne houden en op de andere via inyteractive TV een recorder plaatsen. We zouden €79 bij moeten betalen. Maar in de Primafoonwinkel kwam op het laatst, toen de winkeljuffrouw alles al had ingevuld, de aap uit de mouw, wij moesten nog een kastje bijkopen voor 150 € en dat wilde wij niet en zeiden dat het niet doorging , maar tot onze verbazing druk de juffrouw nog gauw even op het knopje van de printer en zei dat alles al vast stond en wij de andere dag moesten bellen om het ongedaan te maken, Ondanks dat wij nooit getekend hebben. En daar begint de ellende.! Na talloze dure telefoontje naar KPN en schrijven via Mijn KPN, waar ik nooit één antwoord heb gehad en bij de telefoon werd iedere keer weer gezegd dat het nu geregeld was, krijgen we nog steeds aangegeven dat we nog steeds Interactieve tv hebben en de postbode heeft ook al met het pakket voor de deur gestaan, wat wij geweigerd hebben,en ook hebben wij al de volledige rekening moeten voldoen, automatisch afgeschreven en na alweer bellen en schrijven hebben we nog niets gehoord, ook bij Digitenne hebben we al een dubbele rekening moeten voldoen, waarvan ik er inmiddels één heb laten terugstorten. Aan de klantennlijn word weer gezegd dat het langs elkaar heen gaat en ze hebben het zelfs over klantvriendelijkheid, nou wij worden er hier niet goed van en willen er zo snel mogelijk vanaf, maar we hebben ook bellen en internet van KPN endaarom wil ik niet alles storneren, want over de rest hebben wij nog nooit klachten gehaden we hopen dan ook dat dit eindelijk eens opgelost wordt en we niet meer een paar maal per week wijzigingen van KPN in de brievenbus krijgen.
met vriendelijke groeten van Martinsnoep.
 
Tissot
Wat een problemen kan KPN toch genereren!
Ik wilde Interactieve TV nemen om mijn steeds slechter wordende Digitenne te vervangen.
Volgens KPN: "Bent u al KPN-klant?, dan kost u dat 9,95". Nou, mooi niet! Werd ik gebeld met erg onduidelijke motieven, het kwam er op neer dat ik een compleet ander pakket zou moeten nemen, dat maar liefst het dubbele zou moeten gaan kosten!!
Ik denk dat "OPLICHTING" in deze meer op zijn plaats zou zijn.
Ik heb het direct maar weer opgezegt.
 
SirPeter
Wat is het huidige adsl pakket wat u van KPN heeft?

Niet gelijk oplichting roepen. OUde KPN pakketten zijn zelfs meestal duurder dan nieuwe KPN adsl pakketten. Verre van oplichting dus
 
Tissot
Beste SirPeter,
Bij al die zogenaamde aanbiedingen staat niets vermeld over "oude" of "nieuwe" abonnementen.
Toch wel gek wanneer je gebruik maakt van een bestaand abonnement en je wilt wat toevoegen, tevens een veel duurder zg "nieuw" abonnement zou moeten nemen.
En volgens mij klopt er van jouw bewering niets; dat nieuwe pakketten goedkoper zouden zijn!
Gewijzigd door Tissot op 15 maart 2010, 13:05
 
meulen
Ik heb enkele jaren een basis ADSL GO abonnement met telefonie (los erbij) van hetnet.
Dit was inmiddels overgezet naar KPN.
in Februari besloot ik ook TV te nemen en belde het callcenter, afgesproken om internet en interactieve TV te nemen, ik kon op die manier ook gewoon door bij KPN te blijven mijn email adres behouden.
KPN was ietwat duurder maar ik had geen zin in administratieve rompslomp en problemen bij het overzetten naar een andere provider, je leest zoveel verhalen- ik was tevreden over hetnet. alles verliep altijd normaal.
ik kon geen korting krijgen omdat ik een klant van hetnet was en dus bij KPN hoorde.
Zelf moest ik dan even naar een andere afdeling bellen om mijn telefoon abonnement op te zeggen. ok
zo gezegd zo gedaan.
mw vroeg waarom ik wilde stoppen, na uitleg zei ze maar u kunt wel een korting krijgen omdat u een trouwe abonnee bent. ik ok ha fijn.
goed alles zou in orde komen. (Alweer).
de week erop kreeg ik een stuk of 10 brieven in de bus van KPN. nog voor het open maken wist ik dit is niet goed!
En inderdaad:
een brief met van harte welkom uw abonnement gaat in en het kost en dit gaat er gebeuren
de volgende brieven waren met annuleringen voor hetzelfde abonnement.
dus weer bellen met het callcentrum,
doorverbonden en ik kreeg een meneer die zei, ja het is geannuleerd, en u kunt pas over een week weer opnieuw aangeven wat u wilt omdat ik nu niets in het systeem kan veranderen.
op mijn vraag of alles dan weer bij het oude was zei hij : Ja
Dus mijn vraag: als ik nu wil overstappen naar een andere provider dan kan dat? ja het was geannuleerd
En hij zei dat de fouten waren ontstaan omdat één medewerker me geen korting wilde geven en één ander wel of iets in die trant.
dat kon het systeem niet aan. vandaar ook al die brieven.
na een ruime week, heb ik ingelogd op mijn KPN en er stond nog altijd dat door een wijziging in het abonnement ik niets kon wijzigen.
ondertussen had ik ook emails geschreven met de vraag te helpen, daar heb ik een mailtje op gekregen dat ik binnen 24 uur antwoord zou krijgen, maar dat gebeurde dus ook niet.
Ondertussen stond dus nog steeds in mijn KPN dat ik twee abonnement had lopen. wat mij al deed vermoeden dat ik goed op mijn bank rekening moest letten omdat ze er vast wel geld voor zouden rekenen. En inderdaad er werd alvast 8.95 euro van de rekening gehaald.
Toen ik in één van de 10 brieven ging kijken bleek dat bedrag er inderdaad te staan : verzendkosten installatie pakket. Dus dat bedrag heb ik hup weer terug laten storten op mijn eigen rekening, Daar natuurlijk een brief over ontvangen, of ik snel wilde betalen want anders ...
eindelijk na weken kreeg ik antwoord op mijn klachtenmail. wel met excuses voor het late reageren.
Ik heb alles geschreven wat me was overkomen met als resultaat vandaag iemand die me belt.

ze was ten eerste heel bijdehand, "nee dat zei ik niet" Nee dat heeft u me niet horen zeggen!
Ze belt me morgen terug omdat ik moest nadenken over wat ze me tijdens mijn drukke baan op kantoor had proberen uit te leggen, en nee ze kon het niet schriftelijk doen want dit was niet gebruikelijk op haar afdeling en nee ze kon me niet in de avond bellen.
het kwam erop neer dat ik mijn oude hetnet abonnement kwijt ben. En dat dit niet terug kan worden gezet.
ik kan wel een basis abonnement bij ze nemen en dan ben ik abonnee t/m volgend jaar 2011
Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen, maar ik heb hier geen zin in. dat zei ik ook tegen haar dat ik geen abonnements verandering wilde omdat ik het op dit moment zat was : al die administratieve troep waarvoor ik had besloten bij KPN te blijven, geen soesa met het van provider veranderen, geen soesa met afzeggen en dagen zonder internet zitten. Maar nu was het toch mis gegaan en was het me allemaal teveel. Ook trouwens het feit dat ze het telefoon gesprek begon met u heeft uw abonnement geannuleerd. Ze proberen mij de schuld te geven van hun fouten. of daden. willens en wetens mensen die nog bij hetnet zaten snel uit hun abonnement te gooien. Straks ben ik weer de dupe van alles, dat is sowieso al voor al de tijd die ik aan de lijn heb gehangen met een medewerker die mij steeds weer een abonnement wil aansmeren, of me door wilde verbinden met een andere afdeling.
op “mijnKPN” staat trouwens nu dat mijn abonnement een internet en interactieve TV abonnement is van 34 euro. Ben benieuwd wat ze me morgen gaat vertellen-want dat wilde ze wel doen me terug bellen maar overdag als ik op het werk zit en niet vrij kan denken- ze gaat me vast vertellen dat ik het abonnement al heb genomen en dat ik er gewoon aanvast zit.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
groeten,
Barbara
 
meulen
Nog een aanvulling op mijn verhaal hiervoor.
ik heb de hele middag naast de telefoon gezeten en zit er nog naast trouwens, maar geen telefoontje van KPN.
Het was mijn vrije middag overigens!
was er al helemaal klaar voor recordertje bij de hand, alle brieven die ze me hebben geschreven, mijn bank afschriften.
Ben nu echt het vertrouwen in mijn medemens totaal verloren.

triest triest.
 
LG1
beetje off topic maar heeft wel te maken met abb wijziging
in dit geval dan aan kpn kant door snelheids verhoging

ik heb liever dat ze het basis abb van 25 euro naar 14,95 per maand zetten en van 8mb Nu dus de nieuwe snelheid terug gaan naar 3mb.
meer als voldoende.
 
Tissot
Het lijkt wel dat de medewerkers bij KPN call center provisie ontvangen bij het realiseren van een nieuw abonnement.
Zo wenste ik een tweede digitennekaart te activeren en moest toen al mijn gegevens opbiechten. Gevolg? Een tweede abonnement!
En toen?? Bellen, bellen enz. om dat weer ongedaan te kunnen maken.
Gewijzigd door Tissot op 30 maart 2010, 17:28
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klachten abonnementwijziging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe experia box v8 klachten!! Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 24 dec 2011
Klachten over (klanten) service Helpdesk : 1 11 jun 2010
Advertentie