obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
aansluiten interactieve tv ontvanger
hannekje
Ik wil graag weten hoe de tv ontvanger op het modem aangesloten wordt. Kan dit draadloos? Krijg internet+interactieve tv met harddiskrecorder.
 
SirPeter
Met een ethernetkabel.
Zou eventueel misschien met een homeplug aangesloten kunnen worden. De vraag is dan of de kwaliteit wel goed is.
In iedergeval niet aan te raden.
 
hannekje
Mevrouw van KPN vertelde mij dat dit draadloos ging. Daarom ook voor deze constructie gekozen omdat het onmogelijk is om een nieuwe kabel naar de harddiskrecorder/tv ontvanger te trekken.
Volgende is mij verteld (wijsgemaakt?): modem op telefoonlijn, dan draadloos naar pc en tv ontvanger, tv ontvanger met scart naar tv. Wat is dan nog een homeplug?
 
SirPeter
Draadloos naar computer klopt. Das geen probleem.

Draadloos naar tv is alleen met Digitenne, althans digitenne kastje hoeft geen verbinding te maken met de internet modem. Het pakket interactieve tv gaat via de modem.
Daaropvolgend kan het dus zijn dat u een pakket krijgt internet + Itv + digitenne?

Meeste telefonische verkopers zeggen niet altijd de hele waarheid of weten de waarheid simpel weg niet. Zolang providers targets koppelen aan verkoop voor de agents moet je ze niet geloven. Beste is om zelf informatie in te winnen op websites, forums of technische heldesks van de provider. Kan niet spreken voor alle providers maar meestal zijn helpdesks niet gekoppeld aan verkoop. Die zeggen gewoon Nee als het niet kan.
Gewijzigd door SirPeter op 11 december 2009, 14:33
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten interactieve tv ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie