obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Email
Gino
Tjeetje, zoek me de raftaffus naar iets of iemand die mij kan vertellen waarom ik geen berichten kan verzenden met mijn Email, ontvangen gaat uitstekend, bij verzenden geeft het kreng aan....."Failed to find host.Socket Error: 11004, Port: 25, Protocol: SMTP.De aangevraagde naam is geldig, maar er zijn geen gegevens van het aangevraagde type gevonden."

Dus...............ligt het nu bij KPN/Hetnet of hoe zit dat waarde "medegebruikers?
 
Sambo
Probeer vanaf voor 17:00 uur iets te versturen. Ik ben bang dat je gelijk hebt.Sad
 
Gino
Nou ja, dat is in ieder geval een "kleine" meevaller, begon al flink geïrriteerd te raken en een beetje paniekerig, heb belangrijke mail die eruit moet.
we wachten maar af, niet even een berichtje van KPN dat de boel niet loopt zoals het hoort hè!?
 
Sambo
Mijn klanten zullen niet blij zijn, moet misschien nog een extra account afsluiten bij een andere provider voor noodgevallen.
 
Gino
Wink
Gewijzigd door Gino op 04 december 2009, 18:56
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 Algemeen : 3 15 jun 2018
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
email wachtwoorden Helpdesk : 2 07 jul 2014
Advertentie