obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
email ontvangen lukt niet
hannouwen
kan geen email ontvangen wel verzenden. alle instellingen vlgs helpdesk hetnet goed volgens hen moet het werken. maar toch...
check onder email account wijzigen geeft 5 groene vinkjes, ik heb een idee dat het inkomende bericht ergens anders door wordt geblokkeerd. maar wat???????
kunt u mij eens een mailtje sturen ter controle hannouwen@hetnet.bl
of hannouwen@kpnmail.nl
moet hetzelfde resultaat geven
graag een oplossing bedankt.
han
 
KPNwebcare2
Het kan zijn dat uw inkomende mail op uw webmail/netmail wordt geblokkeerd. Probeer in te loggen op http://netmail.hetnet.nl en kijk of uw mailtjes daar rondzwerven in de map "JUNK".
www.kpn.com/webcare
 
SilvioAm
Ik zit al 5 dagen met een geblokkeerde email account helpdesk is druk zit meer dan 20 minute de saaie muziek te horen maar komt er niet in via twitter krijg ik te horen dat ik moet blijveb proberen bij helpdesk intussen staat bij mij alles stil want ik kan geen email zenden of ontvangen KPN Quo Vadis
 
ricardobrock
Goedemiddag SilvioAm,

Het is natuurlijk vervelend als je e-mail account wordt geblokkeerd onder welke reden dan ook, vaak adviseer ik ook aan bekende dat ze nooit gebruik moeten maken van een e-mail adres bij hun internet provider. Als je namelijk wilt overstappen raak je je e-mail adres kwijt en moet je die aan iedereen doorgeven.

Ik zal je adviseren om te kijken naar een gmail, microsoft mail of zelf je eigen domeinnaam als e-mailadres. Kijk voor het laaste op de advertentie hieronder mbt wordpress hosting, kun je ook nog eens op een gemakkelijke manier een persoonlijke website maken.
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email ontvangen lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie