Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Thomson & VPN
|
|
HanZ |
Geplaatst op 25 September 2009, 07:38
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 25 Sep 2009 |
Bij het afsluiten van het glasvezelpakket heb ik mij uitvoerig laten informeren over het modem. De man van KPN heeft zelfs ter plekke een technische medewerker aan de lijn gehad, die mij verzekerde dat VPN (MODEM-MODEM) geen probleem is. van de installatiemonteur kreeg ik ook te horen dat de poorten hiervoor open waren gezet. Echter kan ik nergens in de modem (Thomson TG787v): - het draadloos netwerk uitzetten - een VPN verbinding instellen. hiervoor een Zyxel (adsl) modem gehad die prima werkte en ik vnaf meerdere computers (vaste PC / laptop) bji mijn gegevens op de zaak kon. Nu er geen hardwarematige VPN (omdat de modem dicht zit) kan opbouwen, vraag ik me toch af wat KPN hieraan gaat doen? Iemand een idee? HanZ |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 25 September 2009, 08:01
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Hallo, Misschien kunt u hier uw antwoord vinden: http://kpn.gebruikers.eu/search.php?s...0&chars=50 www.kpn.com/webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson & VPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Thomson TG789vn configuratie bewaren | Helpdesk | : 1 | 16 Jan 2014 |
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson | Algemeen | : 1 | 13 Nov 2013 |
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn | WiFi | : 1 | 12 Nov 2013 |
thomson tg712 | Hardware instellingen | : 1 | 02 Sep 2013 |
Experia box V8 en Thomson TG789vn | Frequently Asked Questions | : 2 | 16 Jun 2013 |
Advertentie