obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN
Js
Onlangs heeft KPN bij mij glasvezel aangelegd. Tijdens graafwerkzaamheden is de gasleiding beschadigd. KPN is niet bereid de schade die ik daarbij heb opgelopen ook maar enigszins te vergoeden. Dit is een zeer kwalijke zaak en ik raad dan ook iedereen aan om nog maar eens goed na te denken voordat je een glasvezelaansluiting van KPN van neemt.
 
eogcnlGhost
Hallo, even een vraag, bij wie heb je de klacht neer gelegd?
Bij KPN zelf of bij KPN NetwerkNL.
Dit is namelijk een wereld van verschil.
KPN is de internet provider.
KPN NetwerkNL voorheen Reggifiber is een wel een onderdeel (TAK) van KPN maar nog steeds een onafhankelijk bedrijf.

KLIK MIJ voor het contact formulier.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Js
Bij KPNNetwerk, en zij leggen de verantwoordelijkheid bij VolkerWessels, de onderaannemer, en die verwijzen mij door naar Enexis. Kastje - muur verhaal dus. Maar uiteindelijk heb ik KPN toestemming gegeven te graven in mijn tuin, dus dienen zij hun verantwoording te nemen en mijn schade te vergoeden.
 
eogcnlGhost
Het is net als je een nieuwe auto koopt bij een dealer, vervolgens laat je onderhoud plegen bij een andere garage, zei slopen zei iets in je motor, dan kan je niet opeens de schade gaan verhalen bij je dealer waar je de auto hebt gekocht of bij de autofabrikant.
Dan kom je toch uit bij de gene die de schade heeft gemaakt.

Wat ik al zei, heb je foto's van het voorval en heb je de verzekering erbij gehaald, die meestal weer een expert stuurt en die dan weer op hun beurt aan de slag gaan.
Je moet zo denken, doe dingen waar ze echt niet op zitten te wachten, tijd kost geld en geld is kostbaar.
Met hoe meer gezeur jij achter hun aan loopt, de rest snap je zelf wel.
Laat je niet kisten, je hebt het immers niet zelf gesloopt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie