obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)?
pvenhorst
Ja, het is niet makkelijk te beginnen over een klacht te schrijven als KPN zegt;"U bent bij mij niet bij de juiste afdeling maar Uw probleem is opgelost wij kunnen er niets meer aan doen,en we sluiten deze zaak"
Ja Meneer Voet (klachtenafdeling) dat was kort maar krachtig Maar over het probleem word niet gesproken en ook niet opgelost
Hij heeft toen maar opgelegd want hij kon mij niet verder helpen.Klacht was overigens schriftelijk ingediend en het botte antwoord van meneer Voet kwam telefonisch savonds na 21.00 uur
Ben ik niet mee geholpen dus. Dan maar de klantenafdeling bellen.
Van het kastje naar de muur word je hier gestuurd.
Logisch want in een Callcenter kunnen ze je niet helpen die schuiven alleen maar.En zo een klacht staat niet op hun antwoorden briefje.
Ok ,dan maar schriftelijk direkt naar de grote man en wel de Direkteur Klantenservice, Dhr.Jörg Kramer
Per aangetekend schrijven, dus hier kan niets mis gaan.(dacht ik)
Moet ik eerlijk zijn ?? Die neemt nog niet eens de moeite om na Weeeeeekenlang ook maar iets van zich te laten horen,laat staan een antwoord te geven.
Bestaat deze man wel ?
Een persoonlijk gesprek is niet mogelijk word er gezegd dus is mijn twijfel dat deze man überhaupt bestaat ook wel terecht dacht ik zo.
Misschien is het wel een Fake zoals bij de reclames over afslankpillen,
Of misschien net zo iemand als meneer Voet van de Klachten afdeling.
Ik zal hier (nog) niet schrijven waar de klacht over gaat Maar dat het een grote blunder is van KPN is zeker.
Ik heb dan ook duidelijk gemaakt dat de schadeclaim erg groot kan worden.
Deze week gaat de eerst faktuur van € 5000,00 de deur uit.
Mocht Dhr.Jörg Kramer (en alleen maar die) zich deze week niet melden ga ik de klacht openbaren zodat heel nederland weet waar het over gaat.Misschien zijn er meerdere "klanten" van KPN betroffen met zo´n voorval.Ik ga dan ook alle brieven ,telefoongesprekken ed.onder de bijlagen publiceren.300 KB is wel niet zo groot maar dan publiceer ik enkele malen.
Ik word er een beetje moe van hoe een orgaan als KPN met zijn klanten omspringt.
één ding is zeker;Ík heb niets te verliezen

word vervolgt

Met vriendelijk groeten
Paul L.Venhorst
 
eogcnlGhost
Hoi pvenhorst, maar wat is nu eigenlijk het probleem waar je mee zit?
Want de KPN zelf kan je niet helpen blijkbaar , maar wij zijn de KPN niet, dus misschien kunnen wij wel wat voor je betekenen.
Als het een grondkabel is die niet goed ligt, daar kunnen wij ook niets aan doen, maar als het iets technische is in huis dan kunnen wij best wel wat.

Als jij spreekt over een schadeclaim van €5000, wat heeft de KPN wel niet gedaan dan.
 
pvenhorst
Goede middag
Dat is inmiddels een heel verhaal .
Ik heb een klacht ingediend en dit per aangetekend schrijven naar Dhr.Jörg kramer gestuurd en deze heeft blijkbaar geen zin om te reageren.
daar ben ik inmiddels gloeiend kwaad over.
Ik ga de hele zaak nu hier publiceren en ben benieuwd wat er dan gebeurd..
 
pvenhorst
aangetekend schrijven naar Jörg Kramer "Direkteur " Klantendienst
 
eogcnlGhost
Ik ben 1 en al oog voor een goed verhaal.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat zijn op dit moment de mogelijkheden? KPN Buitengebied Snelheid : 4 05 mei 2017
Hoe betrouwbaar zijn de verwachte downloadsnelheiden? Snelheid : 12 04 mei 2017
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws : 2 10 jul 2016
Storing - we zijn niet bereikbaar KPN Telefonie Storing : 4 16 okt 2015
KPN schikt met Brein. Pirate Bay ook voor KPN klanten weer bereikbaar. KPN Nieuws : 1 01 mrt 2014
Advertentie