obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
afstand experiabox tot tvontvanger
jansentim
Goedemiddag,

Ik heb interactieve TV besteld en ik heb nog wat vragen over het aansluiten. de helpdesk van KPN zegt dat de maximale afstand tussen de experiabox en de tv ontvanger 15 meter mag zijn. Klopt dit??
Ik moet namenlijk 20m overbruggen met de utp kabel. Ik weet niet beter dat je met utp kabels 100m kan overbruggen. Als ik toch maar 15 m kan overbruggen zijn er dan alternatieven( bv een versterker??)). Er is volgens mij geen draadloze verbinding te maken tussen de 2.
Ik kan het modem helaas niet dichter bij de ontvanger plaatsen

Gr Tim
Gewijzigd door jansentim op 18 september 2009, 16:29
 
bodem004
Je kan CAT 5e kabel proberen, dit is afgeschermde UTP kabel. Deze kabel heeft minder last van stoor signalen.
 
KPNwebcare2
Hallo,

Uw mail is beantwoord.
www.kpn.com/webcare
 
marcosss
Ik zag bij het installeren van interactieve tv ook een mogelijkheid voorbij komen om de lange kabel te vermijden door gebruik te maken van een soort stekkerdoos in de buurt van de tv ontvanger. Waar kan ik die kopen/bestellen?

Groet,

Marco
 
KPNwebcare2
Hallo,

U bedoeld de Devolo ofwel Homeplug.

Die kan u bestellen of kopen bij de KPNwinkel bij u in de buurt, deze ondersteund de helpdesk namelijk ook. Volg link: http://www.kpn.com/prive/service/kpn-...winkel.htm

Uiteraard kunt u ook gebruik maken van een andere Homeplug, alleen zonder ondersteuning van de helpdesk.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 11 februari 2010, 15:31
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstand experiabox tot tvontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie