Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
afstand experiabox tot tvontvanger
|
|
jansentim |
Geplaatst op 18 September 2009, 15:23
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Sep 2009 |
Goedemiddag, Ik heb interactieve TV besteld en ik heb nog wat vragen over het aansluiten. de helpdesk van KPN zegt dat de maximale afstand tussen de experiabox en de tv ontvanger 15 meter mag zijn. Klopt dit?? Ik moet namenlijk 20m overbruggen met de utp kabel. Ik weet niet beter dat je met utp kabels 100m kan overbruggen. Als ik toch maar 15 m kan overbruggen zijn er dan alternatieven( bv een versterker??)). Er is volgens mij geen draadloze verbinding te maken tussen de 2. Ik kan het modem helaas niet dichter bij de ontvanger plaatsen Gr Tim Gewijzigd door jansentim op 18 September 2009, 15:29 |
|
|
bodem004 |
Geplaatst op 18 September 2009, 16:09
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 09 Sep 2009 |
Je kan CAT 5e kabel proberen, dit is afgeschermde UTP kabel. Deze kabel heeft minder last van stoor signalen. |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 21 September 2009, 13:48
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Hallo, Uw mail is beantwoord. www.kpn.com/webcare
|
|
|
marcosss |
Geplaatst op 10 February 2010, 20:29
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 31 Jan 2010 |
Ik zag bij het installeren van interactieve tv ook een mogelijkheid voorbij komen om de lange kabel te vermijden door gebruik te maken van een soort stekkerdoos in de buurt van de tv ontvanger. Waar kan ik die kopen/bestellen? Groet, Marco |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 11 February 2010, 13:06
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Hallo, U bedoeld de Devolo ofwel Homeplug. Die kan u bestellen of kopen bij de KPNwinkel bij u in de buurt, deze ondersteund de helpdesk namelijk ook. Volg link: http://www.kpn.com/prive/service/kpn-...winkel.htm Uiteraard kunt u ook gebruik maken van een andere Homeplug, alleen zonder ondersteuning van de helpdesk. Gewijzigd door KPNwebcare2 op 11 February 2010, 14:31 www.kpn.com/webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstand experiabox tot tvontvanger', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Port forwarding experiabox v10 | Routers | : 4 | 28 Feb 2019 |
Experiabox V10 en V10a | Hardware instellingen | : 4 | 23 Jan 2019 |
Experiabox V10 USB aansluiting activeren | Algemeen | : 2 | 25 Oct 2017 |
Experiabox V10 | KPN Glasvezel diensten | : 6 | 10 Jul 2017 |
Advertentie