obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Na opnemen telefoon niets te horen
joezer1958
Sinds een poosje gebeurt het regelmatig (niet altijd), dat er niets te horen is als we de telefoon opnemen. Soms is het andersom, dat wij wel iets horen maar de beller hoort ons niet. Als er vervolgens nogmaals gebeld wordt is de verbinding meestal wel goed.
Hetzelfde probleem hadden we ongeveer een jaar geleden ook al en is toen wel opgelost door KPN.
 
eogcnlGhost
Heb je nu nog steeds de zelfde modem en telefoon?
Wat heeft de KPN toen gedaan of gezegd wat je moest doen?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
joezer1958
Er was eerst sprake dat we een nieuw modem zouden krijgen, maar dat is niet doorgegaan.
Wat KPN precies gedaan heeft weten we niet, maar ik had de indruk dat het een softwarematige storing was bij hen.
Maar nu begin ik toch wel te twijfelen of mijn modem niet aan vervanging toe is.
 
eogcnlGhost
Ik neem aan dat je een draadloze telefoon gebruikt.
Heb je toevallig nog een echte telefoon met een snoer aan het toestel en en hoorn.
Probeer het daar is mee, heb je dan nog steeds problemen?
Je kan gewoon de KPN bellen voor een nieuwe modem.

Glasvezel 0800-0404 - niet glasvezel 0800-0402
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
joezer1958
Helaas heb ik geen telefoon meer met snoer.
Bedankt voor de tip en de telefoonnummers!

Groeten,
Wim
 
eogcnlGhost
Als een nieuwe modem het nouw niet zouw oplossen dan denk ik dat het echt aan je telefoon ligt.
KLIK MIJ voor een super goedkope telefoon met snoer, slecht €10,00.
Het is altijd beter om te weten dat het wel/niet aan je zelf ligt dan te denken dat het de ander zijn schuld is.
En het is altijd handig om zo'n ding in huis te hebben, je weet maar nooit wat er gebeurd.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na opnemen telefoon niets te horen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten : 3 27 jun 2016
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing : 8 21 dec 2015
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Advertentie