Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Afstandsbediening Interact TV en B&O
|
|
peverhoe |
Geplaatst op 26 December 2014, 16:44
|
Activiteit » Nieuw-Lekkerland » 2957SK » ExperiaBox Arcadyan » Apple Berichten: 2 Lid sinds: 13 Feb 2013 |
Ik kreeg een paar jaar geleden een langwerpige witte KPN afstandsbediening. Met een beetje klooien kreeg ik hem zover dat ik geluidsterkte, en uitschakelen werkend kreeg dmv de afstandsbediening voor mijn B&O Avant beeldbuis tv. De afstandsbediening ging defekt, ik kreeg vorige week een nieuwe, wat ik ook probeer deze afstandsbediening krijg ik niet aan de gang. Iemand een oplossiong ? |
|
|
eogcnlGhost |
Geplaatst op 26 December 2014, 19:46
|
Beheerder Expert » Putte » 4641 » Alles-in-1 Premium » Fritz!Box 7590 » Interactieve TV » Arris VIP5202 Berichten: 925 Lid sinds: 23 Jan 2013 |
Kijk is in de handleiding voor de code. Als je die niet meer hebt KLIK MIJ. CODE 20. JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening Interact TV en B&O', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gebruik KPN afstandsbediening | Hardware firmware | : 1 | 17 Jun 2018 |
snelcode afstandsbediening Salora lcd2420fhdvx-wh | Algemeen | : 1 | 10 Feb 2017 |
weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 5 | 06 Apr 2014 |
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD | Hardware instellingen | : 1 | 03 Mar 2014 |
afstandsbediening instellen | Helpdesk | : 3 | 07 Dec 2013 |
Advertentie