obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
iemand al sma sunnyportal werkend gekregen=
orthelius
wij hebben voor 20000 euro zonnepanelen op het dak liggen, en daarbij internetacces naar de converter via sunnyportal.nl

nu is het probleem dat de arcadyan VGV7519 wel alle portforwards heeft, maar dat het ding helemaal niets doorlaat.
upnp staat aan tcp en udp voor de gewenste poorten aangezet, maar geen sjoegen. van buitenaf zijn de poorten niet te bereiken

iemand een oplossing?
 
eogcnlGhost
Hoi orthelius, bij de installatie van de software heb je (neem ik aan) DHCP (optie 2) gebruikt (optie 4 van het installatie menu).
Deze moet je in dit geval niet gebruiken.
Je neemt optie 1 statische IP adres, je kan hem een willekeurig eind adres geven op de *** bij voorkeur ergens tussen de 200 en 250 (192.168.2.***).
Voor de rest moet je het volgende invullen:
Standard gateway: 192.168.2.254 (hoofd adres van de Experiabox)
Sub: 255.255.255.0
IPv4 DNS1: 195.121.1.34
IPv4 DNS2: 195.121.1.66
(met deze configuratie is port forward niet nodig)

Als je een SDkaart gebruikt in het systeem moet je in menu 5 optie 2 ook aanklikken (FTP) anders wordt je SDkaart uitgeschakkeld.


Voor de rest gaat de installatie het zelfde als voorheen.

Hopelijk gaat het nu een stukje beter anders hoor ik het nog wel.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iemand al sma sunnyportal werkend gekregen=', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
We hebben een andere internet 'naam' gekregen en geen van de wachtwoorden werkt.. WiFi : 3 05 sep 2011
mogelijk adsl profiel gekregen na upgrade experia box glasvezel. Hardware firmware : 10 09 feb 2011
2 brieven gekregen van KPN! Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 09 feb 2011
Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen Snelheid : 8 04 feb 2011
Advertentie