Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding
|
|
coencha |
Geplaatst op 12 January 2014, 19:06
|
Activiteit » amsterdam » 1058he » speedtouch Berichten: 3 Lid sinds: 12 Jan 2014 |
Sinds enige tijd kan ik niet gebeld worden op mijn analoge verbinding en kan ook niet de voordeur openmaken die via dezelfde analoge telefoonverbinding werkt. Grraag advies. Charles |
|
|
eogcnlGhost |
Geplaatst op 13 January 2014, 12:39
|
Beheerder Expert » Putte » 4641 » Alles-in-1 Premium » Fritz!Box 7590 » Interactieve TV » Arris VIP5202 Berichten: 925 Lid sinds: 23 Jan 2013 |
Hallo coencha, je geeft wel heel weinig informatie, om welk systeem gaat het, gaat het via je modem (welke modem), wat voor telefoon toestel gebruik je. Schijf wat informatie op. JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel. |
|
|
coencha |
Geplaatst op 15 January 2014, 12:02
|
Activiteit » amsterdam » 1058he » speedtouch Berichten: 3 Lid sinds: 12 Jan 2014 |
Goede middag, Ik moet mijn software updaten voor de Quattrovox 2. Daarvoor heb ik een telefoonnummer nodig. Heeft u dat ? Met groet, Charles |
|
|
eogcnlGhost |
Geplaatst op 15 January 2014, 18:26
|
Beheerder Expert » Putte » 4641 » Alles-in-1 Premium » Fritz!Box 7590 » Interactieve TV » Arris VIP5202 Berichten: 925 Lid sinds: 23 Jan 2013 |
Nee helaas die heb ik niet, maar zouw de KPN je daar niet mee kunnen helpen?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Advertentie