Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Wifi en lan verbinding vallen weg
|
|
corner28 |
Geplaatst op 30 December 2013, 21:52
|
Activiteit Berichten: 23 Lid sinds: 24 Sep 2010 |
Ik heb sinds half november problemen met internet. Ik heb het 3 in 1 pakket. Omdat ik op de slaapkamer een extra ontvanger heb, heb ik in november vorig jaar een nieuw modem (V8) gekregen en is mijn lijn omgezet in twee vdsl lijnen (pair bounding). Maar sinds november dit jaar, valt mijn lan-verbinding en wifi verbinding weg en komen ook niet terug. Ik kan niet meer inloggen op het modem. Het rare is wel dat mijn laptop en ipad nog wel via wifi verbonden is. Zodra ik deze uitdoe en weer aan doe ben ik de verbinding kwijt. Ik heb al vijf keer een monteur over de vloer gehad, maar geen een heeft de oplossing. KPN gaat me nu weer downgraden. Zijn er leden die dit meegemaakt hebben. |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 30 December 2013, 21:59
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
De V8 is een mislukt modem. Vraag een nieuwe.
Ik ben niet van kpn
|
|
|
wessw01 |
Geplaatst op 31 December 2013, 09:52
|
Activiteit » Driel » 6665 GA » H220N Berichten: 1 Lid sinds: 01 Aug 2012 |
Zelf tot 2x toe meegemaakt. 1e maal werd direct de router voor een nieuwe vervangen. (was overigens geen v8) Bij een 2e maal (dit was wel een v8) werd moeilijk gedaan om een nieuwe te verkrijgen. (Gewijzigde policy.) Na enig aandringen (kan toch niet zo zijn dat je als klant met het probleem blijft zitten als alle testjes doorlopen zijn!) een nieuwe v8 toegestuurd gekregen en het werkte direct! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi en lan verbinding vallen weg', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Via WiFi naar vast netwerk | WiFi | : 2 | 08 Aug 2024 |
WIFI verbinding | Algemeen | : 2 | 30 Apr 2022 |
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
WIFI mysterie | Algemeen | : 4 | 05 Jan 2021 |
WiFi valt weg | Algemeen | : 6 | 14 Jun 2020 |
Advertentie